Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційних структур управління.

Переваги та недоліки

Лінійно-функціональна організаційна структура управління.

Лінійно-штабна організаційна структура управління.

А2, б2, в2 — штабні (функціональні) служби, підпорядковані лінійному керівнику №2.

 

 


Штабні служби №1
Штабні служби №2

           
     
 
 


 

 

Тип організаційної структури Переваги Недоліки
1. Лінійні • Чіткість повноважень; • Узгодженість дій виконавців; • Оперативність; • Особиста відповідальність керівника за кінцеві результати. • Вимоги щодо високої компетентності керівництва з усіх питань; • Інформаційне перевантаження керівників; • Низька якість реалізації функцій управління; • Концентрація влади на найвищому рівні управління.
2. Функціональні • Висока компетентність працівників, які спеціалі­зуються на певних функціях; • Висока результативність виконання стандартних робіт; • Централізований контроль стратегічних результатів; • Стандартизація; і формалізація окремих процесів та явищ; • Зниження необхідності у спеціалістах широкого профілю. • Розрив управ­лінського процесу на окремі, погано пов'язані між собою функції; • Поява тенденції до надмірної централізації; • Тривалість процедур прийняття рішень; • Негнучкість організаційної структури; • Дублювання функцій.
3. Комбіновані:    
3.1. Лінійно-функціональні • Чіткі функціональні зв'язки на різних рівнях управління; • Звільнення лінійного менеджера від перевантаження інформацією та виконання невластивих його посаді функцій. • Недостатньо чіткі межі відповідальності; • Тенденція до централізації.
3.2. Лінійно-штабні • Можливість залучення консультантів і експертів; • Підготовка управлінських рішень фахівцями. • Тенденція до збільшення штатів функціональних служб; • Відсутність тісних зв'язків між підрозділами на горизонтальному рівні.
З.З.Бюрократичні:    
3.3.1. Раціональної бюрократії • Чіткий поділ праці; • Ієрархічність рівнів управління; • Наявність взаємопов'язаної системи формальних правил і стандартів; • Формальна безособовість; • Врахування кваліфікаційних вимог. • Відсутність гнучкості; • Труднощі при реагуванні на нові рішення, переміни, ймовірність стресів, конфліктних ситуацій.
3.3.2. Дивізійні:    
3.3.2.1. Продуктові • Чітка спеціалізація керівників за певним видом продукції; • Дух конкурентної боротьби, що стимулює до пошуку напрямів вдосконалення виробничо-реалізаційної діяльності. • Збільшення витрат через можливе дублю­вання робіт для різних видів продукції; • Негнучкість організаційної структури управління.
3.3.2.2. Споживчі • Чітка орієнтація на потреби споживачів; • Конкретизація функцій та обов'язків підрозділів, орієнтованих на забезпечення виробничих потреб певних груп споживачів. • Надмірна монополізація певних робіт і функцій; • Можливість надмірної роздрібненості функціональних підрозділів.
3.3.2.3.Територіальні • Керівництво регіональними відділеннями є «кузнею» управлінських кадрів; • Забезпечення досконалого знання специфіки регіону; • Підвищення відповідальності за прибутки (збитки) регіональних керівників. • Послаблення ролі загально-корпоративного іміджу; • Можливість зростання витрат у зв'язку з дублю­ванням функцій; • Наявність можливостей для зловживань регіональних керівників.
3.4. Адаптивні:    
3.4.1. Матричні • Гнучкість; • Раціональне використання кадрового потенціалу; • Економія витрат; • Підвищення якості розробок; • Додаткове стимулювання працівників; • Зменшення навантаження на керівників вищого рівня за рахунок делегування повноважень. • Складна структура підпорядкування; • Можливість загострення стосунків між керівниками різних програм; • Труднощі, пов'язані з набуттям навиків у роботі за новою програмою.
3.4.2. Проектні • Націленість на конкретні проблеми, завдання; • Гнучкість структури управління. • Необхідність залучення зовніш­ніх спеціалістів; • Створення умов для зростання витрат.
3.4.3. Програмно-цільові • Гнучкість; • Забезпечення дієвості за нестабільності внутрішнього та зовнішнього середовищ. • Необхідність постійного пристосування керівництва до нових умов, цілей, завдань (вимагає високого рівня адаптивності); • Необхідність високої кваліфікації кадрів.
3.4.4. Координаційні • Можливість одночасного виконання багатьох програм; • Наявність усіх умов для прийняття оптимальних управлінських рішень. • Можливість дублювання функцій, що призводить до зростання витрат; • Погіршення відносин між працівниками у зв'язку з міжпроектною конкуренцією.
3.5. Конгломератні • Забезпечення гнучкості та економії; • Тенденція до децентралізації. • Складність горизонтальних і вертикальних зв'язків; • Можливе дублювання функцій.

 

 

 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  3. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. VІ. Структурно-логічні схеми
  6. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  7. Адаптивні організаційні структури управління.
  8. Адміністративне право і державне управління.
  9. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  12. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.




Переглядів: 518

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функціональна організаційна структура управління. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.