МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Львів 2008НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ СТЕПАН МАНДЮК МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ РОБІТ З ПРЕДМЕТА «БУДОВА І ЕКСПЛУАТАЦІЯ АВТОМОБІЛЯ»
Методичний посібник
Львів 2008 УДК 371.3+377.8
РЕЦЕНЗЕНТИ: Козловська І.М., доктор педагогічних наук Пікарось О.Ф., кандидат технічних наук
Мандюк С.Я. Методика проведення лабораторно-практичних робіт з предмета «Будова і експлуатація автомобіля»: Методичний посібник. – Львів: Сполом, 2008. – 60 с.
Для викладачів загальнотехнічних дисциплін, майстрів виробничого навчання та інженерно-педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів.
© Мандюк С.Я., 2008 ВСТУП Однією з важливих форм навчальної роботи у професійно-технічних навчальних закладах, що ведуть підготовку водіїв автомобілів є лабораторно-практичні роботи. Для проведення ЛПР потрібно мати приміщення з необхідною площею, з належним санітарним станом та з потрібним обладнанням. Все це буде сприяти проведенню ЛПР на належному рівні. Згідно завданню в навчальному процесі ЛПР займають проміжне місце між теоретичним і виробничим навчанням і є важливим засобом зв’язку теорії з практикою. Все це в значній мірі впливає на визначення виду, тематики і змісту ЛПР, терміну їх проведення, методів і прийомів керівництва діяльністю учнів. Щоб заняття були ефективними і досягли поставленої мети, викладачу необхідно старанно до них готуватись і правильно обладнати робочі місця, слідкувати за тим, щоб вони були забезпечені всіма необхідними машинами, вузлами, приладами і пристроями, добре продумати план і методику проведення занять Мета ЛПР – закріпити, поглибити, розширити й конкретизувати знання, одержані на уроках і засвоєні вдома при вивчені матеріалу; оволодіти початковими уміннями і навиками з демонтажу і монтажу вузлів і механізмів, їх регулюванням , використанням інструменту та пристроїв. В жодному випадку ЛПР не можна проводити поки учні не отримають повний об’єм теоретичних знань, що відповідають всім завданням циклу. Заняття об’єднані в певні цикли, число занять в кожному циклі відповідає числу ланок, на які розділено групу. Кожна ланка виконує теми завдання на робочому місці, яке обладнано відповідно до ЛПР. Поділ групи на ланки можна проводити за двома критеріями. Перший: в ланку підбирають учнів приблизно з однаковим багажем знань та однаковою працьовитістю. Звичайно, в такому випадку в нас будуть сильніші і слабші ланки, а викладач змушений буде більше працювати(вести контроль і надати допомогу) з слабшими ланками, надавши більшої самостійності сильним ланкам. Другий: ланки формують з різних за успішністю і працьовитістю учнів. При такому варіанті в багатьох випадках сильніші учні приходять на допомогу слабшим. В кожній ланці призначається ланковий, який відповідає за порядок на робочому місці, приймає і здає робоче обладнання, інструмент, літературу. Читайте також:
|
||||||||
|