Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рецензент

…………………… ………… ………………………………..

(посада, місце роботи) (підпис) (прізвище та ініціали)

 

«......» ..................... 201...... р

М. П.

 

Додаток 3

Критерії оцінювання магістерської дипломної роботи науковим керівником

Бали Критерії
40-35 Змістовний аналіз наукової проблеми. Обґрунтована практична цінність отриманих результатів. Висновки і пропозиції, що містяться в МДР, є результатом власного дослідження та відповідають поставленим завданням. Наявність логічного зв'язку наукової проблеми та змісту магістерської роботи. Аналіз повного обсягу статистичної інформації за темою дослідження. Оформлення МДР за методичними рекомендаціями. Дотримання регламенту подання розділів та повного обсягу тексту МДР.
34-28 Недостатньо змістовний аналіз наукової проблеми. Висновки і пропозиції, що містяться в МДР, не достатньо обґрунтовані та не в повному обсязі відповідають поставленим завданням. Наявність логічного зв'язку наукової проблеми та змісту МДР. Аналіз повного обсягу статистичної інформація. Оформлення МДР згідно методичних рекомендацій, але з неточностями. Дотримання регламенту подання розділів та повного тексту МДР.
27-22 Поверховий аналіз досліджуваної проблеми. Висновки і пропозиції, що містяться в МДР, погано обґрунтовані, лише деякі елементи роботи мають практичну цінність. В роботі відсутній зв'язок наукової проблеми та змісту МДР. Використана статистична інформація є застарілою. Робота оформлена згідно методичних рекомендацій, але з порушеннями. Регламент подання розділів порушувався.
21-15 Теоретичний аналіз має виражений компілятивний характер. Аналіз наукової проблеми формальний. Статистична інформація неповна. Висновки і пропозиції не випливають з аналізу, носять декларативний характер та не кореспондують з поставленими завданнями. Робота оформлена з грубими порушеннями методичних рекомендацій.
15-0 Магістерська робота подана науковому керівникові на перевірку з грубим порушенням регламенту, написана на тему, яка своєчасно не була затверджена наказом по університету. Відсутнє теоретичне та аналітичне обґрунтування запропонованих заходів. Робота недбало оформлена, без дотримання правил та вимог методичних рекомендацій.Така дипломна роботи до захисту не допускається.

 

Продовження додатку З


Читайте також:

  1. Додаток Ґ. Пам’ятка рецензентові
  2. Критерії оцінювання дипломної роботи рецензентом
  3. РЕЦЕНЗЕНТ
  4. Рецензент
  5. Рецензент: д.т.н., проф кафедри видобування нафти і газу та геотехніки М.Л.Зоценко
  6. Рецензенти
  7. Рецензенти




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ілюстративний матеріал | Критерії оцінювання магістерської дипломної роботи ДЕК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.