Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести для самоконтролю

1. Яке з представлених визначень є найбільш повним:

а) право – це система нормативного регулювання суспільних відносин;

б) право - це система загальнообов’язкових державних приписів, що містяться в нормативно-правових актах, прийнятих уповноваженими державними органами законодавчої та виконавчої влади в установленому порядку з дотриманням певної процедури;

в) право – це система загальнообов’язкових, формально-визначених, установлених і санкціонованих державою правил поведінки, що регулюють суспільні відносини та виражають нормативи свободи і справедливості.

2. Об’єктивне право – це:

а) система правових норм, що не залежать від волі індивіда;

б) галузь права, що врегульовує правовий режим об’єктів права власності;

в) елемент структури правових відносин;

г) система правових норм, що залежать від волі індивіда.

 

3. До спеціально юридичних функцій права належить:

а) інформаційно-орієнтуюча функція;

б) охоронна функція;

в) стабілізаційна функція;

г) виховна.

 

4. До загально-соціальних функцій права належать:

а) інформаційна, орієнтаційна, охоронна, регулятивна;

б) інформаційна, орієнтаційна, виховна;

в) орієнтаційна, охоронна, регулятивна;

г) охоронна, регулятивна.

 

5. Функція впорядкування суспільних відносин, визначення лінії поведінки людей, наділення їх певними правами й обов’язками має характер:

а) орієнтаційний;

б) охоронний;

в) регулятивний;

г) виховний.

 

6. На які дві групи можна поділити ознаки права:

а) теоретичні і практичні;

б) спеціальні і прикладні;

в) соціальні і юридичні;

г) правильні і неправильні.

 

7. Юридичні ознаки права:

а) нормативний характер права;

б) загальнообов’язковий характер права;

в) формальна визначеність;

г) усі перелічені.

 

8. У чому полягає загальнообов'язковий характер права:

а) право є засобом нормування поведінки людей, установлення справедливої міри свободи цієї поведінки;

б) правові норми є загальними та обов'язковими для всіх суб’єктів, які знаходяться на території конкретної держави;

в) чіткість, однозначність, стислість формальних правових приписів, втілених у законах, указах, постановах тощо;

г) право є обов’язковим тільки для певної категорії людей.

9. У чому полягає владно-державний характер права:

а) у чіткості, однозначності, стислості формальних правових приписів, втілених у законах, указах, постановах;

б) у тому, що право є засобом нормування поведінки людей;

в) у тому, що держава визнає певні правила поведінки обов’язковими;

г) до порушників вимог норм права державні органи можуть застосовувати заходи юридичної відповідальності.

 

10. Нормативний характер права полягає в тому, що:

а) право є засобом нормування поведінки людей;

б) право є засобом нормування поведінки людей, установлення справедливої міри свободи цієї поведінки;

в) чіткість, однозначність, стислість формальних правових приписів, втілених у законах, указах, постановах;

г) держава визнає певні правила поведінки обов’язковими шляхом прийняття нормативно-правових актів.

 

11. У чому полягає формальна визначеність права:

а) у чіткості, однозначності, стислості формальних правових приписів, втілених у законах, указах, постановах;

б) у тому, що право є засобом нормування поведінки людей;

в) у тому, що держава визнає певні правила поведінки обов’язковими;

г) до порушників вимог норм права державні органи можуть застосовувати заходи юридичної відповідальності.

 

12. Функції права — це:

а) основні напрямки впливу права на теорію права та держави;

б) його компетентність;

в) основні напрямки його впливу на людину і суспільство (суспільні відносини);

г) його якісні характеристики.

13. Вихідні керівні засади, відправні установлення, що виражають сутність права і випливають з ідеї справедливості і свободи — це:

а) права людини;

б) правозастосувальні акти;

в) принципи права;

г) прогалини у праві.

 

14. За формою нормативного вираження принципи права можна поділити на:

а) постійні і тимчасові;

б) закріплені в Конституціях і в чинному законодавстві;

в) галузеві і міжгалузеві;

г) відкриті і закриті.

 

15. За сферою дії принципи права поділяють на:

а) загальноправові;

б) міжгалузеві;

в) галузеві;

г) усі перелічені.

 

16. За змістом принципи права бувають:

а) загально-соціальні (економічні, політичні та ін.) і спеціально юридичні принципи;

б) загальноправові, міжгалузеві, галузеві та принципи правових інститутів;

в) постійні і тимчасові;

г) правові і неправові.

 

17. Загальнолюдські (цивілізаційні) принципи права:

а) принцип рівності;

б) принцип гуманізму;

в) принцип свободи;

г) усі перелічені.

 

18. Загальноправові принципи:

а) принцип законності;

б) принцип справедливості;

в) принцип здійснення правосуддя тільки судом;

г) усі перелічені.

 

19. Галузеві принципи — це:

а) принципи окремих юридичних наук;

б) принципи окремої галузі права;

в) принципи, що діють у межах декількох галузей права;

г) принципи, що діють у межах декількох інститутів.

 

20. Принцип демократизму полягає в тому, що:

а) закріплення в нормах правового становища людини;

б) закріплення в нормах порядку участі народу у формуванні органів державної влади;

в) закріплення в нормах права народу на участь у створенні й удосконаленні законодавства;

г) усе назване.

21. В якому випадку може бути обмежений принцип свободи:

а) з метою забезпечення державних інтересів;

б) з метою забезпечити свободу інших осіб (тому встановлюється певна міра свободи кожної особи);

в) з метою покарання особи за антиморальну поведінку;

г) принцип свободи не може бути обмежений у жодному випадку.

 

22. Що означає поняття „принцип”:

а) загальнообов’язкове правило поведінки;

б) формально обов’язкове правило поведінки;

в) підвалини, фундамент будь-якої соціальної системи (також і правової);

г) природне право кожної людини.

 

23. У чому полягає суть принципу рівності:

а) виражається в рівності правового становища всіх перед законом;

б) наявності рівних загальногромадянських прав і обов'язків;

в) рівному захисті перед судом;

г) усе вказане.

 

24. Який принцип полягає в рівності правового становища всіх незалежно від національної, статевої, релігійної належності, походження, місця мешкання, посадового становища та інших обставин:

а) принцип рівності;

б) принцип гуманізму;

в) принцип свободи;

г) усі перелічені.

 

25. Визначте, в яких двох значеннях може розглядатися право:

а) значенні закону і значенні звичаю;

б) об’єктивному і суб’єктивному значеннях;

в) значеннях системи права і системи законодавства;

г) публічному та приватному значеннях.


Читайте також:

  1. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  5. А. Тести на комунікабельність
  6. Беззондові (непрямі) тести.
  7. Відповіді на тести
  8. Відповіді на тести
  9. Відповіді на тести
  10. Відповіді на тести
  11. Відповіді на тести
  12. Відповіді на тести




Переглядів: 1162

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Юридичний словник | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.