Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нормоконтроль

При умові завершеної роботи науковий керівник ставить свій підпис на титульному листі і допускає її до нормокотролю.

Нормоконтролером є визначений кафедрою викладач, який перевіряє формальну сторону роботи.Він звертає увагу на якість оформлення, дотримання норм у оформленні списку літератури і загальному вигляді роботи.

Науковий керівник має перед тим, як поставити підпис на чистовику роботи, вказати студентові на загальні недоліки (в тому числі орфографічні та пунктуаційні!) і вимагати їх виправлення, оскільки обов’язком нормоконтролера є визначення формального рівня оформлення роботи, а перевірка грамотності у вербальному та візуальному її оформленні покладається на наукового керівника. Підпис керівника на титульному аркуші знаменує те, що робота стилістично, орфографічно і пунктуаційно правильна і допускається до нормоконтролю.

Захист кваліфікаційної роботи бакалавра (у подробицях див. Розділ 5)

Вимоги до оцінювання роботи розробляються кафедрами на основі методичних рекомендацій навчально-методичної комісії з журналістики при Міністерстві освіти і науки України. Але при цьому варто мати на увазі, що до уваги береться рівень володіння студентами комплексом професійних уявлень і практичних умінь а саме:

- теоретичне обґрунтування питання, що розглядається;

- професійні обов'язки журналіста;

- принципи редагування матеріалів для ЗМІ, реклами, PR;

- грамотність і професійність аналізу конкретних журналістських, рекламних та PR-матеріалів, на основі чітких рис журналістського твору як особливого типу текстів;

- засвоєння структури творчої діяльності журналіста, рекламіста, піарника (планування творчого акту в цілому і його окремих операцій, визначення основних джерел інформації, застосування необхідних методів діяльності, тематичних засобів і мотивація вибору відповідних професійних кроків з правової та етичної точки зору);

- осмислення власного досвіду роботи в тому чи іншому жанрі (доцільність вибору, уміння користуватись основними технологіями творення жанрових моделей);

- адекватність відображення змісту дослідження у доповіді під час захисту; глибина і точність відповідей на поставлені запитання.

NB! Варто відзначити, що оцінка може бути зниженапри умові неакуратного оформлення, наявності орфографічних, стилістичних, пунктуаційних помилок, порушення бібліографічних вимог, недостатньому обсязі, невчасному виконанні роботи!

 



Читайте також:

  1. КЕРІВНИЦТВО ДИПЛОМНИМ ПРОЕКТОМ ТА ЙОГО РЕЦЕНЗУВАННЯ І НОРМОКОНТРОЛЬ
  2. Нормоконтроль виконання курсової роботи
  3. Нормоконтроль технічної документації




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Висновки | Розділ 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.