Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Психологічна допомога в кризових періодах та психологічні особливості надання медичної допомоги в надзвичайних ситуаціях.

Виділяють три види психологічної допомоги:

1. Психологічне консультування

2. Психокорекція

3. Психотерапія

 

Під психологічним консультуванням розуміється проведення аналізу психічного стану клієнта з використанням різних методів психологічної діагностики (інтерв'ю, експеримент тощо) з наданням йому об'єктивних даних і наукових інтерпретацій, а також процес навчання навичкам психологічного захисту і засобам нормалізації свого емоційного стану.

 

Психологічна корекція базується на консультуванні, яке передбачає цілеспрямоване активне психологічний вплив на пацієнта з метою приведення його психічного стану до норми у разі діагностики у нього будь-яких особистісних аномалій. Психокорекція це діяльність спеціаліста з виправлення тих особливостей особистості, які не є оптимальними для неї.

 

Психотерапія - є видом активного психологічного впливу на пацієнта, який має психопатологічні симптоми і синдроми і знаходиться в стані кризи, фрустрації, стресу.

Джерела інформації:

1.Спіріна І.Д., Вітенко І.С., Напреєнко О.К. та ін. Медична психологія: державний національний підручник - Дніпропетровськ: ЧП «Ліра» ЛТД, 2012.

2.Загальна та медична психологія (практикум) Під ред. професора І. Д. Спіріної, професора І. С. Вітенко, Дніпропетровськ АРТ– прес, 2002.

3. Тюльпин Ю.Г. Медицинская психология, Москва “Медицина”, 2004.

4. Менделевич В.Д. Клиническая и медицинская психология, Москва “МЕДпресс–информ”, 2005.

5. Михайлов Б. В., Табачников С. И., Витенко И. С., Чугунов В. В. Психотерапия. – Харьков: ОКО, 2002.

 

 

Автор: доцент, к.м.н. Леонов С.Ф.

 

Затверджено на засіданні кафедри

«____» __________________ 201_ г., протокол №___

 

Методична розробка

Для студентів до аудиторного заняття

З дисципліни «Медична психологія»

Для студентів 4 курсу спеціальності «Стоматологія»

 

1. Тема: ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ ЛЮДИНИ. ПОНЯТТЯ ПРО ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я (2 год.)

2. Місце: учбовий кабінет.

3. Мета:засвоїти матеріал про предмет, завдання та методи психологічного стану людини та поняття «психічне здоров’я».

4. Базовий рівень знань та вмінь:

Дисципліна Знати Уміти
1. Анатомія Анатомічну будову головного мозку  
2. Загальна психологія Предмет, завдання та методи дослідження загальної психології  

План проведення практичного заняття

Елементи практичного заняття Час (хв.)
1. Перевірка присутніх
2. Вхідний контроль та його аналіз
3. Опитування студентів та розбір програмних питань
4. Додаткові питання, відповіді на них
5. Аналіз результатів дослідження
6. Вихідний контроль знань та його аналіз
7. Підсумкова оцінка знань та вмінь студентів    

Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. III. ДОПОМОГА ПОТЕРПІЛИМ ІЗ НЕДОСТАТНІМ ЧИ РАПТОВО ПРИПИНЕНИМ ДИХАННЯМ.
  3. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  4. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. S. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  10. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  11. XIV. Надання рекомендацій для зарахування
  12. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показання, ускладнення і протипоказання нейролінгвістичного програмування (НЛП). | Перелік теоретичних питань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.