Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичні навички

Студент повинен вміти:

- збирати анамнез у дітей із з функціональними та органічними захворюваннями кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози

- збирати сімейний анамнез у родичів хворої дитини;

- проводити об'єктивне обстеження дитини з синдромом подразненого кишечнику, функціональним закрепом, неспецифічним виразкововим колітом, хворобою Крона, дисфункціями жовчного міхура та сфінктера Одді, хронічним холециститом, хронічним панкреатитом з урахуванням вікових особливостей дитячого організму;

- проводити оцінку отриманих результатів лабораторних та інструментальних методів дослідження при функціональних та органічних захворюваннях кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози;

- на підставі отриманих даних клінічного, лабораторного та інструментального обстеження дитини проводити дієтотерапію дитині та призначати медикаментозну терапію при основних функціональних та органічних захворюваннях кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози у дітей старшого віку.

 


Читайте також:

  1. II. Практичні завдання
  2. II. Практичні завдання.
  3. IV. Міжпредметна інтеграція, базові знання, навички,
  4. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  8. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  9. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  10. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  11. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  12. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняття | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.