МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Педагогічна діяльність як процес розв'язання педагогічних завданьПедагогічна діяльність є безперервним процесом розв'язання учителем системи педагогічних завдань. Вони виникають там, де потрібно «перевести» учня з одного стану в інший: наприклад, забезпечити опанування навчальним матеріалом; навчити розв'язувати задачі з математики, фізики, хімії; допомогти подолати недисциплінованість. Результатом таких старань постають новоутворення особистості, нові знання, вміння, навички тощо. Педагогічне завдання виникає тоді, коли з кількох способів досягнення бажаного результату необхідно знайти найкращий. Усі педагогічні завдання можуть бути виховними (виховання різнобічно розвиненої, внутрішньо несуперечливої особистості), навчальними (засвоєння знань, вироблення вмінь і навичок, способів діяльності тощо); розвивальними (розвиток особистості, інтелекту, творчості, здібностей, індивідуального стилю діяльності тощо). Уміння бачити педагогічну задачу — важлива якість вчителя, оскільки стимулює його до пошуку ефективних методів діяльності. Однак немало вчителів замінюють педагогічні задачі функціональними, проміжними, зосереджуючи на них свою увагу. Функціональна задача — створення інструментарію педагогічного впливу (лекції, оповідання, пояснення, бесіди, керівництво діяльністю учня). Педагогічні задачі пов'язані із функціональними, розв'язання яких вимагає від учителя професійних знань, умінь та навичок. Наприклад, щоб забезпечити інтелектуальний розвиток учнів, необхідно ставити їх в умови інтелектуального пошуку, навчити самостійно здобувати знання, радіти своїм успіхам, переживати невдачі; допомогти реалізуватися як суб'єктам діяльності. Однак часто активність вчителя маскує пасивність школяра. Більшість педагогічних завдань не піддається алгоритмізації, вимагає від учителя творчого підходу. їх розв'язання передбачає аналіз педагогічної ситуації (діагноз); проектування результату (прогноз) і планування педагогічних впливів; конструювання та реалізацію навчально-виховного процесу; регулювання та корекцію педагогічного процесу; оцінювання досягнутих результатів і визначення нових педагогічних завдань.
|
||||||||
|