Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В чому полягає специфіка суспільних законів?


1. дія цих законів не залежить від бажань людей;

2. суспільні закони діють суб’єктивно;

3. суспільні закони об’єктивні, але люди можуть на них впливати;

4. ці закони об’єктивні, але реалізуються вони через свідому діяльність людей;

5. це закони-тенденції, які дають загальне бачення суспільного процесу.


 

402. Укажіть, згода з яким судженням означає волюнтаризм:

1. народ творить історію, спираючись на матеріальні умови, відповідно до об'єктивних законів розвитку суспільства;

2. хід історії не залежить ні від дій особистості, ні від діяльності народних мас;

3. історія є результат діяльності світового розуму;

4. видатні особистості творять історію свавільно, не зважаючи на об'єктивні обставини.

 

403. Укажіть, згода з яким судженням означає фаталізм:

1. народ творить історію, спираючись на матеріальні умови, відповідно до об'єктивних законів розвитку суспільства;

2. хід історії не залежить ні від дій особистості, ні від діяльності народних мас;

3. історія є результат діяльності світового розуму;

4. видатні особистості творять історію свавільно, не зважаючи на об'єктивні обставини.

 

404. Духовне життя суспільства включає:


1. економічні відносини;

2. відношення між соціальними групами, народами, індивідами;

3. особливу форму буття людей, яка складається з діяльності по виробництву, споживанню і передачі духовних цінностей;

4. духовну діяльність;

5. політичну боротьбу або співробітництво між соціальними групами, народами та індивідами;

6. політичні ідеї, теорії, програми;

7. господарство та його галузі;

8. економічні програми.


 

405. Які з названих факторів належать до об’єктивних умов розвитку суспільного життя:


1. держава;

2. природне середовище;

3. політичні доктрини;

4. політичні партії;

5. рівень розвитку науки і техніки;

6. закони суспільного розвитку;

7. рівень розвитку продуктивних сил.

 


 

406. Які з названих факторів належать до суб’єктивних умов розвитку суспільного життя:


1. держава;

2. природне середовище;

3. політичні доктрини;

4. політичні партії;

5. рівень розвитку науки і техніки;

6. закони суспільного розвитку;

7. рівень розвитку продуктивних сил.

 


 

407. Політичне життя суспільства включає:


1. економічні відносини;

2. відношення між соціальними групами, народами, індивідами;

3. особливу форму буття людей, яка складається з діяльності по виробництву, споживанню і передачі духовних цінностей;

4. духовну діяльність;

5. політичну боротьбу або співробітництво між соціальними групами, народами та індивідами;

6. політичні ідеї, теорії, програми;

7. господарство та його галузі;

8. економічні програми.

 


 


Читайте також:

  1. VI. Специфіка національного варіанта бароко в театрі та музиці (20хв.)
  2. Аграрні відносини, їх специфіка та місце в економічній системі
  3. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  4. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  5. В чому полягає процес соціалізації?
  6. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  7. Важливий механізм адаптації до стресу полягає в зміні зкспрессіі генів
  8. Види влади. Специфіка політичної влади
  9. Види влади. Специфіка політичної влади
  10. Визначення педагогічного спілкування, його специфіка. Структура педагогічного спілкування (етапи).
  11. Воно полягає в тому, що суми оборотів по дебету усіх рахунків і кредиту усіх рахунків рівні.




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В основі яких дій, явищ лежить так званий “екзистенціальний вакуум”? | Які з перерахованих явищ відносяться до суспільного буття?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.