Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Коло ідей

Метою цього метода є вирішення гострих суперечливих питань, створення списку ідей та залучення всіх учнів до обговорення поставленого питання. Він застосовується за умов, коли всі групи виконують одне й те саме завдання, що складається з кількох питань (позицій), які групи представляють по черзі.

Коли малі групи завершили виконувати завдання й готові представити інформацію, кожна з них почережно пояснює лише один аспект проблеми, що обговорювалася. Продовжуючи по колу, всі групи подають по черзі ідеї доти, доки вони не вичерпаються. Це дозволяє кожній групі доповісти про результати своєї роботи, уникаючи ситуації, коли перша група, що презентує, подає всю інформацію, а також повторення того, що вже прозвучало. Порядок проведення такий:

1) учитель висуває дискусійне питання та пропонує обговорити його в малих групах;

2) після витікання часу для обговорення, кожна група представляє лише один аспект (сторону, складову) проблеми, що обговорювалася;

3) групи висловлюються по черзі доти, аж поки не буде вичерпано всі можливі ідеї;

4) під час обговорення теми на дошці (аркуші паперу) слід скласти список ідей, представлених групами;

5) коли всі ідеї з проблеми будуть висловлені, можна звернутися до розгляду проблеми в цілому (тут корисним буде складений у процесі обговорення перелік) та підвести підсумки роботи.

 

Акваріум

Цей вид діяльності на уроці допоможе вам удосконалити навички роботи в малих групах та обговорення дискусійних питань.

Після того, як учитель об’єднає вас у дві-чотири групи й запропонує вам завдання для виконання та надасть необхідну інформацію, одна з груп сідає в коло в центрі класу (або на початку середнього ряду).

Учні цієї групи починають обговорювати запропоновану вчителем проблему. Групі, що працює, для виконання завдання слід дотримуватися такого порядку:

1) прочитати вголос ситуацію (озвучити проблему)

2) обговорити її в групі, використовуючи метод дискусії;

3) дійти спільного рішення (за 3-5-7 хвилин).

Усі інші учні класу мають тільки слухати, не втручаючись у хід обговорення, спостерігати за тим, чи відбувається дискусія за визначеними правилами дискусії. Після закінчення 3-5 хвилин група займає свої місця, а клас обговорює такі питання:

- Чи погоджуєтеся ви з думкою групи? Чому?

- Чи була ця думка достатньо аргументована, доведена? Чому?

- Який з аргументів ви вважаєте найбільш переконливим?

Після цього місце в «Акваріумі» може зайняти інша група та обговорити цю або ж іншу ситуацію чи проблему.




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Займіть позицію | Аналіз правової ситуації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.