МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Аналіз правової ситуаціїДля аналізу певної ситуації вам необхідно звернути увагу на такі основні моменти та дати відповіді на зазначені питання: 1) Якими є факти: Що відбулося? Де і коли? Хто учасники ситуації? Що ми про них знаємо? Які факти є важливими? Які другорядними? Що в описі є фактами, а що думками, оцінками тощо? 2) У чому суть проблеми: У чому полягає конфлікт? Яке питання слід вирішити, розв’язуючи ситуацію? У чому інтереси кожної із сторін? У чому вони суперечливі? 3) Якими можуть бути аргументи: Які аргументи можуть бути наведені на захист кожної із сторін? На які документи, інформацію можна спиратися, відстоюючи ту чи іншу позицію? 4) У чому полягає рішення: Яким буде розв’язання ситуації? Чому саме таким? На що слід спиратися, обираючи таке рішення? Якими можуть бути наслідки такого рішення? Чи існують інші шляхи розв’язання ситуації? Мозковий штурм Це ефективний метод колективного обговорення й пошуку рішень з проблеми. Він спонукає учасників проявляти свою уяву та творчість через вільне вираження думок. «Мозковий штурм» допомагає знаходити кілька рішень (ідей) з конкретної теми чи питання, що обговорюється. Учитель пропонує проблему (питання) і запрошує вас взяти участь в її обговоренні шляхом колективного обдумування - мозкового штурму, який організується за такими етапами: 1) обрана проблема або проблемне питання записується на дошці або аркуші паперу; 2) усі учасники обговорення висувають ідеї щодо розв’язання цієї проблеми (вони можуть бути будь-якими, навіть фантастичними); 3) усі висунуті ідеї записуються й не коментуються; 4) коли всі присутні вважатимуть кількість поданих ідей достатньою, їх висування припиняється. Після того, як майже всі ідеї зібрано, вони групуються за загальними критеріями, аналізуються, розвиваються групою. Вибираються ті ідеї, що, на думку групи (класу), допоможуть вирішенню поставленої проблеми. Під час «мозкового штурму» дотримуйтесь таких правил: 1) намагайтеся зібрати якомога більше ідей щодо вирішення заданої проблеми; 2) примусьте працювати свою уяву: не відкидайте жодну ідею тільки тому, що вона суперечить усталеній думці; 3) можна подавати скільки завгодно ідей або розвивати ідеї інших учасників обговорення; 4) не слід критикувати висловлювання інших чи намагатися оцінювати запропоновані ідеї. Читайте також:
|
||||||||
|