Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Займіть позицію

Цей вид діяльності допоможе вам з’ясувати, які позиції та думки можуть існувати щодо спірного питання, винесеного на розгляд. Кожний матиме можливість висловитися, продемонструвати різні думки з теми, обґрунтувати свою позицію, знайти і висловити найбільш переконливі аргументи, порівняти їх з аргументами інших.

Якщо в процесі обговорення вас переконали, ви можете перейти на іншу позицію в будь-який час, прояснити, чому ви так зробили, та дати оцінку висловлюванням інших учнів та учениць. Порядок проведення:

1) учитель оголошує тему та пропонує висловитися з неї;

2) кожний займає місце (стає) біля відповідного його позиції плакату з написом «так», «ні», «не знаю/це складне для мене питання»;

3) підготуйтеся до обґрунтування своєї позиції: індивідуально чи в групі своїх однодумців підберіть кілька найбільш сильних аргументів, що можуть переконати інших;

4) висловите свої аргументи класу за допомогою прес-методу (чи іншого, відомого вам методу);

5) уважно вислухайте позиції та аргументи інших учасників обговорення;

6) якщо після обговорення дискусійного питання ви змінили свою точку зору, перейдіть до іншого плакату й поясніть причину свого переходу, а також назвіть найбільш переконливу ідею або аргумент сторони, до якої ви приєдналися.

Якщо ви обговорюєте проблему із заданої позиції/ролі, то у такому випадку порядок роботи може бути наступним.

1) отримайте роль в питанні, що розглядається; продумайте, яку позицію може зайняти така людина («так», «ні», «не знаю») та які аргументи вона може навести на захист своєї позиції;

2) займіть місце біля відповідного плакату. Там разом з вами опиняться інші учні. З’ясуйте, хто саме тут стоїть (які ролі виконують учасники), якими аргументами вони керувалися, займаючи саме таку позицію;

3) представте класу склад вашої групи та аргументи кожного з її членів;

4) якщо після виголошення аргументів усіма учасниками всіх трьох груп хтось змінить свою точку зору, він може перейти до іншої групи, пояснивши причини та назвавши ідею або аргумент, що його переконали змінити позицію.

По завершенню дискусії виголосіть власну думку щодо поставленого питання чи проблеми. Обговоріть у загальному колі, що змінилось у вашій позиції, коли вам була запропонована та чи інша роль. Чи поглибилося ваше розуміння проблеми? Як саме?


Читайте також:

  1. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію кантівського агностицизму.
  2. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію об’єктивного ідеалізму.
  3. Відділення не має права залишати позицію, яку займає, і відходити без наказу командира взводу.
  4. Вплив інших факторів (крім ціни нашого товару) на пропозицію
  5. Вплив на грошову пропозицію банківського і небанківського секторів економіки. Депозитний і грошовий мультиплікатори
  6. Вплив ціни на пропозицію Вплив нецінових чинників на
  7. Займи позицію
  8. Займи позицію ?
  9. Закон пропозиції регулює пропозицію залежно від рівня цін. Чим вища ціна товару за інших незмінних умов, тим більше стимулюється виробництво і продаж саме цього товару чи послуги.
  10. Закон пропозиції регулює пропозицію залежно від рівня цін. Чим вища ціна товару за інших незмінних умов, тим більше стимулюється виробництво і продаж саме цього товару чи послуги.
  11. ІІ. Економічні нормативи, що регламентують ліквідну позицію комерційних банків




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Два, чотири, всі разом | Коло ідей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.