Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Два, чотири, всі разом

Цей метод дає можливість обговорити кілька ідей, положень, що виникли в процесі індивідуальної роботи, та виробити спільну думку всіх учасників щодо цих ідей.

Оберіть тему для обговорення. Індивідуально сформулюйте питання, положення, ідеї для обговорення, дискусії чи аналізу гіпотетичної ситуації. Об’єднайтеся у пари й обговоріть свої ідеї одне з одним. Визначить час на висловлення кожного в парі та час для спільного обговорення проблеми/питання. Як результат роботи в парі оберіть узгодженим рішенням 2-3 спільні для вас ідеї чи положення. Пам’ятайте, що у парі обов’язково має бути досягнута згода (консенсус) щодо цього.

Об’єднайтеся парами в четвірки. Тепер учотирьох обговоріть попередньо узгоджені у парах рішення/ідеї щодо поставленої проблеми/питання. У четвірках, як і в парах, прийняття спільного рішення є обов’язковим - ви маєте знав обрати 2-3 ідеї чи положення, з якими погоджуються всі четверо членів групи.

Якщо не бракуватиме часу, з двох четвірок утворіть групу у кількості восьми осіб). Продовжить обговорення у тому самому форматі. По завершенню групової роботи кожна четвірка (вісімка, якщо є час) має представити свої ідеї класу.

Під час цієї презентації складіть загальний перелік ідей чи положень, що надійшли від груп, та запишіть його на великому аркуші паперу або на дошці. Відтепер можна перейти до колективного обговорення проблеми. Якщо необхідно, прийміть єдине спільне рішення шляхом голосування.


Читайте також:

  1. Крім того, юридична служба разом з іншими службами та
  2. Людину, мала визначатися виразом (3.16).
  3. Область використання разомкнутої та замкнутої гідросистем.
  4. Отже, на руїнах родового ладу виникає класове суспільство, а разом з ним і держава.
  5. Отже, на руїнах родового ладу виникає класове суспільство, а разом з ним і держава.
  6. Подорож файловою структурою разом із Провідником.
  7. Разом + 80 000 тис.грн
  8. Разом з суттєвими дидактичними перевагами використання в процесі навчання мультимедійні презентації мають певні обмеження їх застосування.
  9. Разом з тим одержувач повинен
  10. Разом із заходами по зміцненню кадрів проводилася робота і по вдосконаленню структури апарату управління ВТУ.
  11. Робота над образом-персонажем.




Переглядів: 1687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обговорення в загальному колі | Займіть позицію

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.