Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обговорення в загальному колі

Це гарна нагода виявити позиції з певної проблеми або із суперечливого питання. Для того, щоб воно було відвертим, необхідно створити в класі атмосферу довіри та взаємоповаги. Тому слід знати правила проведення такого обговорення і дотримуватися їх:

1) говоріть по черзі, а не всі разом, не перебивайте того, хто говорить. Для організованого обговорення піднімайте руку чи використовуйте уявний мікрофон;

2) слухайте всіх, хто говорить, і не повторюйте думки, ідеї, які вже були висловлені;

3) якщо у вас виникне бажання приєднатися до думки, що вже була виголошена, заявіть про це чітко та підтвердить свої свою позицію новим прикладом чи фактом;

4) будьте лаконічними і будуйте висловлювання логічно;

5) ставтеся з повагою до думок і висловлювань усіх учасників обговорення;

6) намагайтеся заохочувати до участі в обговоренні інших учнів;

7) якщо ваша позиція вже висловлена і аргументована, утримайтеся від участі в обговоренні до наступного разу.

 

Уявний мікрофон

«Мікрофон» надає можливість кожному сказати щось швидко, коротко,по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи власну позицію. Правила проведення такі:

1) говорити має той, у кого символічний мікрофон;

2) виголошене не коментується й не оцінюється;

3) коли хтось говорить, інші учасники не мають права перебивати.

Імітація (розігрування ситуації у ролях, рольова гра)

Мета імітації чи розігрування ситуації у ролях - визначити власне ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду поведінки в подібній ситуації через гру, виконання ролі, що наближена до реальної життєвої ситуації. Це допомагає вчитися через досвід та почуття. Якщо ви берете участь у імітації чи рольовій грі, ви маєте:

1) чітко дотримуватися визначеної вам ролі;

2) намагатися слухати інших учнів та вчителя;

3) під час виконання ролі не коментувати дії інших учасників;

4) намагатися поставитися до своєї ролі як до реальної життєвої ситуації, в яку ви потрапили;

5) вийти з ролі по закінченню розігрування (імітації);

6) брати участь в аналізі того, що відбулося.


Читайте також:

  1. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  2. Алгоритм СМ для ЗЛП, представлених в загальному виді
  3. Бесіда, обговорення казки
  4. Виконання доходної частини Дергачівського району в розмірі податків по загальному та спеціальному фондам
  5. Громадське обговорення
  6. З'єднання споживачів зіркою. У загальному випадку несиметричного навантаження активна потужність трифазного приймача дорівнює сумі активних потужностей окремих фаз
  7. З'єднання споживачів трикутником. У загальному випадку несиметричного навантаження активна потужність трифазного приймача дорівнює сумі активних потужностей окремих фаз
  8. Зв‘язок між будь-яким результатом і факторами, що на нього впливають, у загальному вигляді описується як і зветься залежністю функції y від аргументів x1, x2, x3,…xn.
  9. Матеріал для обговорення
  10. Матеріал для обговорення
  11. Матеріал для обговорення
  12. Матеріал для обговорення




Переглядів: 652

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в парах | Два, чотири, всі разом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.