- Отака собі історія. Шкода колобка. А як ви гадаєте, чому так трапилося? (Тому, що він утік із дому. Тому, що не попередив діда та бабу куди пішов гуляти. Тому, що вважав себе розумнішим за всіх). Та коли Колобка з`їли , виходить він не найрозумніший. Хто виявився хитрішим за нього? (Лисиця). А чому ви вважаєте, що саме лисиця – найхитріша? (Тому, що вона чіпляється не до великих, - Вовка та Ведмедя, - а до маленького Колобка). А чому вона так чинить? (Великі сильніші за маленьких. Великі більше знають. Великих важче обдурити). А якби на місці маленького Колобка був би його батько – дорослий Колобок, - то що зробив би він? (Спитав би, хто вона така. Не звернув би на неї уваги. Якщо вона йому незнайома, не захотів би з нею розмовляти). Так хто ж такий незнайомець? (Людина, яка не буває у нас удома. Людина, якої ми не знаємо). Вірно, людина, якої ми не знаємо – незнайомець. І якщо на зупинці до вас підійшла і почала чіплятися така людина – мерщій біжіть додому. А коли незнайома людина взяла вас за руку або зробила боляче, гучно кричіть: “Рятуйте, бандити!”
Гра-вистава “Колобок повертається”
Слово вчителя:
- А зараз давайте пограємося. Уявіть собі, що Колобок живий та здоровий повернувся до нас у місто. Як ви гадаєте, чи може Колобок у місті зустрітися з незнайомцями? Мабуть, може. Тільки то будуть не Ведмідь, Вовк та Лисичка, а хитруваті незнайомці, схожі на них.
Правила гри:
Спочатку обирають акторів – героїв казкової гри: Колобка, Вовка, Ведмедя, Лисичку. Діти одягають відповідні маски та деталі одягу дорослих людей: картуз, окуляри, хустку, годинник тощо. Вовк бере цукерку, Ведмідь – іграшковий автомобіль, Лисичка – ляльку. Всі казкові незнайомці повинні спробувати ошукати Колобка і підманути його подарунками, а діти повинні Колобкові допомогти, коли незнайомці будуть йому щось пропонувати. Діти повинні підказувати: голосно кричати “ТАК” або “НІ”, тупотіти ніжками.