Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота в парах

Робота в парах дозволить вам набути навичок співробітництва, оволодіти уміннями висловлюватись та активно слухати. Організуйте свою діяльність таким чином:

1) прочитайте надане завдання та інформацію щодо його виконання;

2) визначте, хто говоритиме першим;

3) висловите свої думки, погляди на проблему почережно;

4) сформулюйте спільну для пари думку;

5) визначте, хто від пари представлятиме результати роботи класу та підготуйтеся до презентації.

Для ефективного спілкування в парах необхідно: 1) звернути увагу на мову тіла: сідати слід обличчям до того, з ким говорите, нахиляйтеся вперед, встановить контакт очима; 2) допомагати співрозмовникові говорити, використовуючи звуки та жести заохочення - кивок головою, доброзичливу посмішка, слова «так-так»; 3) у разі необхідності, задавати уточнюючі запитання, тобто ті, які допомагають прояснити ситуацію, уточнити інформацію, наприклад: «ти маєш на увазі, що...», «як я правильно зрозумів…»; 4) під час висловлювання говорити чітко, по суті справи, наводити приклади й пояснювати свої думки. Під час активного слухання не слід: 1) давати поради; 2) змінювати тему розмови; 3) оцінювати співрозмовника; 4) перебивати того, хто говорить; 5) розповідати про власний досвід.

Робота в малих групах

Після того, як вчитель об’єднає вас у малі групи й надасть вам завдання, ваша група за визначений час має виконати це завдання та представити результати своєї роботи класу. Організувати роботу в парах допоможуть такі правила:

1) швидко розподіліть ролі в групі - визначте, хто буде виконувати такі ролі: а) головуючий: зачитує завдання групи; організовує порядок виконання; пропонує учасникам групи висловлюватися почережно; заохочує групу до роботи; підбиває підсумки роботи групи; б) секретар: веде коротко і розбірливо записи результатів роботи групи; як член групи має бути готовим висловити думку групи при підбитті підсумків або допомогти доповідачеві; в) посередник: стежить за часом; заохочує групу до роботи; г) доповідач: чітко висловлює думку, до якої дійшла група; доповідає про результати роботи групи перед класом;

2) починайте висловлюватись спочатку за бажанням, а потім усі по черзі;

3) слідуйте правилам активного слухання, не перебивайте одне одного;

4) обговорюйте ідеї, а не особистості учнів, які їх висловили;

5) утримуйтесь від оцінок та образ учасників групи.

5) намагайтеся дійти спільної думки. Пам’ятайте, що інколи окремі члени групи можуть мати особливу думку й вона має право на існування.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 1013

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні методи, що можуть використовуватися на уроках курсу | Обговорення в загальному колі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.