МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робота в парахРобота в парах дозволить вам набути навичок співробітництва, оволодіти уміннями висловлюватись та активно слухати. Організуйте свою діяльність таким чином: 1) прочитайте надане завдання та інформацію щодо його виконання; 2) визначте, хто говоритиме першим; 3) висловите свої думки, погляди на проблему почережно; 4) сформулюйте спільну для пари думку; 5) визначте, хто від пари представлятиме результати роботи класу та підготуйтеся до презентації. Для ефективного спілкування в парах необхідно: 1) звернути увагу на мову тіла: сідати слід обличчям до того, з ким говорите, нахиляйтеся вперед, встановить контакт очима; 2) допомагати співрозмовникові говорити, використовуючи звуки та жести заохочення - кивок головою, доброзичливу посмішка, слова «так-так»; 3) у разі необхідності, задавати уточнюючі запитання, тобто ті, які допомагають прояснити ситуацію, уточнити інформацію, наприклад: «ти маєш на увазі, що...», «як я правильно зрозумів…»; 4) під час висловлювання говорити чітко, по суті справи, наводити приклади й пояснювати свої думки. Під час активного слухання не слід: 1) давати поради; 2) змінювати тему розмови; 3) оцінювати співрозмовника; 4) перебивати того, хто говорить; 5) розповідати про власний досвід. Робота в малих групах Після того, як вчитель об’єднає вас у малі групи й надасть вам завдання, ваша група за визначений час має виконати це завдання та представити результати своєї роботи класу. Організувати роботу в парах допоможуть такі правила: 1) швидко розподіліть ролі в групі - визначте, хто буде виконувати такі ролі: а) головуючий: зачитує завдання групи; організовує порядок виконання; пропонує учасникам групи висловлюватися почережно; заохочує групу до роботи; підбиває підсумки роботи групи; б) секретар: веде коротко і розбірливо записи результатів роботи групи; як член групи має бути готовим висловити думку групи при підбитті підсумків або допомогти доповідачеві; в) посередник: стежить за часом; заохочує групу до роботи; г) доповідач: чітко висловлює думку, до якої дійшла група; доповідає про результати роботи групи перед класом; 2) починайте висловлюватись спочатку за бажанням, а потім усі по черзі; 3) слідуйте правилам активного слухання, не перебивайте одне одного; 4) обговорюйте ідеї, а не особистості учнів, які їх висловили; 5) утримуйтесь від оцінок та образ учасників групи. 5) намагайтеся дійти спільної думки. Пам’ятайте, що інколи окремі члени групи можуть мати особливу думку й вона має право на існування. Читайте також:
|
||||||||
|