Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні методи, що можуть використовуватися на уроках курсу

Читання з позначками

Цей спосіб дає можливість порівняти очікування від інформації з результатами читання. Вам треба уважно читати текст і одночасно позначати його частини в залежності від рівня свого попереднього знайомства з інформацією, що вміщує текст.

Під час читання ви маєте позначати окремі фрагменти тексту такими позначками: значком + (плюс) те, що вам добре відомо; значком – (мінус) те, що для вас зовсім нове і ви про це не знали; значком ! (знак оклику) найбільш важливі для вас думки; значком ? (знак питання) ті положення, які ви б бажали прояснити, задати запитання щодо них вчителю або учням класу.

Після читання обов’язково обговоріть усі поставлені вами позначки.

Читання в парах

Об'єднайтеся в пари. Нехай один з пари прочитає в голос абзац тексту та підведе одним–двома реченнями підсумок (резюме) того, про що говориться в ньому, відповівши на питання: про що йшлося? Інший з пари має поставити 1–2 запитання до прочитаного. Ці запитання записуються й обидва учні намагаються відповісти на них. Далі другий з пари читає, а перший ставить запитання. Обмін ролями відбувається до кінця читання.

По завершенню читання всього тексту пари презентують класу найбільш цікаві питання й ті, на які їм не вдалося знайти відповідь. Ці питання обговорюються у загальному колі.

Залишіть за мною останнє слово

Працюючи в парах, прочитайте текст та оберіть найбільш важливий, на вашу думку, уривок (один -два абзаци), запишіть його або позначте в тексті посібника. Підготуйте до нього коментар, відповідаючи на такі і подібні запитання: які думки викликав цей уривок? чому це важливо? чи можна піддіти це сумніву?

По завершенню роботи представник від пари зачитує класу обраний уривок. Інші учні коментують його. Вислухавши всі думки, той, хто представляє, виголошує заздалегідь підготовлений парою коментар. За ним, таким чином, залишається останнє слово.


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. II. Основні засоби
  5. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  6. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  7. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  8. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  9. IV. Основні обов'язки адміністрації
  10. V. Закріплення знань, умінь та навичок, здобутих на попередніх уроках
  11. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. V. РОЗМЕЖУВАННЯ КУРСУ НА БАЛИ




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Анкета для учнів і учениць | Робота в парах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.