Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Закріплення знань, умінь та навичок, здобутих на попередніх уроках

Подорож дорогами казки

1. Ми будемо подорожувати на …. Дізнаємося , коли виконаємо завдання

З'єднай числа у порядку збільшення. Розфарбуй.

Робота над задачами (біля дошки)

Змій Горинич вирішив стати у нас на шляху : кожна його голова придумала задачу . А нумо розв’яжімо їх! Герої яких казок зустрічаються в задачках?

1. Баба-Яга заховала від Івана Царевича 10 гор­щиків із золотом, 8 він знайшов. Скільки ще горщиків із золотом залишилося в Баби-Яги?

2. У день пан Коцький з'їдає 3 кг рибки. Скільки кілограмів рибки повинна зловити йому Лисич­ка за три дні?

3. Бабина дочка за день зробила 2 справи, а дідова дочка на 7 справ більше. Скільки справ зробила дідова дочка?


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних умінь учнів
  10. II. Розвиток математичних умінь учнів
  11. II. Розвиток математичних умінь учнів
  12. II. Розвиток математичних умінь учнів




Переглядів: 651

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Закріплення вивченого матеріалу | Фізкультхвилинка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.