V. Закріплення знань, умінь та навичок, здобутих на попередніх уроках
Подорож дорогами казки
1. Ми будемо подорожувати на …. Дізнаємося , коли виконаємо завдання
З'єднай числа у порядку збільшення. Розфарбуй.

Робота над задачами (біля дошки)
Змій Горинич вирішив стати у нас на шляху : кожна його голова придумала задачу . А нумо розв’яжімо їх! Герої яких казок зустрічаються в задачках?
1. Баба-Яга заховала від Івана Царевича 10 горщиків із золотом, 8 він знайшов. Скільки ще горщиків із золотом залишилося в Баби-Яги?

2. У день пан Коцький з'їдає 3 кг рибки. Скільки кілограмів рибки повинна зловити йому Лисичка за три дні?

3. Бабина дочка за день зробила 2 справи, а дідова дочка на 7 справ більше. Скільки справ зробила дідова дочка?

Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних умінь учнів
- II. Розвиток математичних умінь учнів
- II. Розвиток математичних умінь учнів
- II. Розвиток математичних умінь учнів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|