МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IV. Закріплення вивченого матеріалуМатематика № 98 Дата 27.01 Тема. Числа 11- 20. Лічба від 10 до 20. «Сусіди» числа. Порівняння чисел у межах 20. Збільшення і зменшення чисел другого десятка на 1. Розв’язування задач. Мета.Ознайомити учнів з утворенням і назвою, послідовністю чисел від 11 до 20; вправляти в табличному додаванні й відніманні в межах 10, розв'язуванні задач. Розвивати увагу, пам’ять,логічне мислення. Виховувати самостійність. Тип уроку: засвоєння нових знань Хід уроку I. Організація класу II. Актуалізація знань учнів 1.Усна лічба. Задача-вірш. Поховались кошенята: Двоє в хлів, а троє — в хату, Одне — під вербою, у порічках — двоє, Одне — на горищі, а одне — ще вище. Хто з вас першим зможе, діти, кошеняток полічити? 2 + 3+1 + 2+1 + 1 = 10 III. Вивчення нового матеріалу Робота з лічильним матеріалом — Викладіть 9 паличок. Додайте ще одну. — Скільки стало паличок? Складіть рівність. 9 + 1 = 10. — Зв'яжіть 10 паличок у пучок. 10 одиниць утворюють нову лічильну одиницю "десяток". Десять одиниць — це десяток. — Які предмети ми лічимо десятками? (Яйця, ґудзики.) — Скільки десятків паличок? —- Скільки десятків яєць вміщує цей лоток? (Вчитель демонструє лоток для яєць.) Висновок:Якщо предметів багато, їх зручно лічити десятками. —Візьміть 10 паличок. Це десяток. —Покладемо на десяток ще одну паличку. —Скільки стало паличок? (Десяток і один.) —Як називається число, яке йде за числом 10? (Одинадцять.) —Скільки десятків і скільки одиниць утворили число одинадцять? —Назвіть числа від 7 до 11, прилічуючи по одному. — Як утворити наступне число? (Покласти ще 1паличку.) —Скільки кружечків стало на десятку? —Скільки всього паличок? —Нове число — дванадцять (два на десятку.) —Скільки в числі 12 десятків і окремих одиниць? —Як утворити наступне число? —Яка назва цього числа? (У назві числа спочатку вказується кількість Опрацювання матеріалу в підручнику (с. 87). Лічба від 10 до 20.( передаємо м’ячик) Фізкультхвилинка IV. Закріплення вивченого матеріалу Робота з комп'ютером 1. Робота з таблицею — Яке число зображене за допомогою клітинок? Читайте також:
|
||||||||
|