Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. РОЗМЕЖУВАННЯ КУРСУ НА БАЛИ

 

№ теми Назва теми Семінар (бали) Додатко-ві бали за актив-ність Тест 1 Тест 2 Науко-вий реферат
1. Поняття та загальна характеристика прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
2. Історія розвитку прав, свобод та обов’язків людини і громадянина   -- --
3. Формування в Україні громадянського суспільства, як основи існування прав, свобод та обов’язків людини і громадянина -- --
4. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
5. Правовий статус людини і громадянина у внутрішньодержавному праві України -- --
6. Нормативне закріплення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
7. Механізми реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
8. Конституційно-правовий механізм реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина -- --
9. Конституційно-правові аспекти діяльності судових і правоохоронних органів в реалізації та захисту прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
Загалом: 100 балів


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Актуальність курсу історіософії історії України
  6. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  7. В результаті вивчення курсу
  8. В – Індивідуальні розділи курсу
  9. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  10. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  11. Визначення предмету курсу




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спецкурсу «Права людини та їх захист» для студентів 5-го курсу (освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр») на 2014-2015 навчальні роки | VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.