Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. РОЗМЕЖУВАННЯ КУРСУ НА БАЛИ

 

№ теми Назва теми Семінар (бали) Додатко-ві бали за актив-ність Тест 1 Тест 2 Науко-вий реферат
1. Поняття та загальна характеристика прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
2. Історія розвитку прав, свобод та обов’язків людини і громадянина   -- --
3. Формування в Україні громадянського суспільства, як основи існування прав, свобод та обов’язків людини і громадянина -- --
4. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
5. Правовий статус людини і громадянина у внутрішньодержавному праві України -- --
6. Нормативне закріплення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
7. Механізми реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
8. Конституційно-правовий механізм реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина -- --
9. Конституційно-правові аспекти діяльності судових і правоохоронних органів в реалізації та захисту прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні -- --
Загалом: 100 балів


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Актуальність курсу історіософії історії України
  6. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  7. В результаті вивчення курсу
  8. В – Індивідуальні розділи курсу
  9. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  10. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  11. Визначення предмету курсу




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спецкурсу «Права людини та їх захист» для студентів 5-го курсу (освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр») на 2014-2015 навчальні роки | VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.