МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення маркетингу й ключових понять курсуУ світовій літературі існує більше двох тисяч визначень маркетингу. Кожне з них розкриває одне або кілька його властивостей. Узагальнюючи ці характерис-тики, можна дати наступне визначення: маркетинг – це конкурентна діяльність всієї сукупності ринкових суб'єктів, спрямована на задоволення людських потреб за допомогою організації ефективного товарного обміну. У цьому визначенні використовуються, по суті, всі основні поняття курсу. Нестаток– це почуття недостачі, що відчувається людиною, чого-небудь, змушує її діяти, тобто реалізовуватися. Потреби різноманітні й класифікуються в такий спосіб: - фізіологічні потреби (в їжі, в одязі, в безпеці); - соціальні потреби (духовне спілкування, вплив, прихильність і любов); - особисті потреби (потреби в знаннях і самоствердженні). Потреби об'єктивні, вони випливають із людської природи. Якщо який-небудь значущий нестаток не задоволений, то людина почуває себе не комфортно й обмежено. Потреба– це нестаток, що прийняв специфічну конкретну форму відпо-відно до культурного рівня і особистості самої людини, (вона скоректована на цивілізацію). Часто плутають потребу й нестаток. Нестаток створити не можна, а формувати потреби – одна з важливих функцій маркетингу. Запит– це потреба, підкріплена купівельною спроможністю. Це не зовсім надійний показник на ринку, тому що запити окремих людей у часі дуже міняються і тому орієнтиром є потреба. Попит – бажання і можливість споживача купити товар або послугу у певний час і у певному місці. Одиницею виміру попиту виступає товар. Товар– це все, що може задовольняти потреба й пропонується на ринку для обміну. Товари не обмежуються тільки фізичними об'єктами; товаром можуть бути послуги, організації, види діяльності й навіть окремі особистості. Якщо товар повністю відповідає бажанню споживача, то він називається ідеальним товаром, але такого в природі не існує, тому постійно вдосконалюються товари й маркетинг. Послуга – нематеріальний вид суспільно корисної діяльності, здійснюваної за певну плату (консультації, навчання та ін.). Покупка – процес придбання товару або послуги на ринку, що включає дві основні операції: обмін і угоду. Це результат придбання права власності на товар або послугу, що цікавлять покупця. Обмін – це акт одержання від кого-небудь бажаного об'єкта з пропозицією чого-небудь замість. Угода– це комерційний обмін цінностями між двома сторонами. Угоди підрозділяються на: • грошові, • бартерні. Угодою так само вважається, якщо виконані деякі умови: 1. Наявність двох ціннісно-значущих об'єктів. 2. Узгодження умов здійснення угоди. 3. Погодження в часі угоди. 4. Погодження місця проведення угоди. Бартерна угода – коли в обмін на товар пропонують інший товар або послуги. Ринок– механізм з'єднання покупця і продавця або сукупність існуючих і потенційних покупців і продавців товару, які задовольняють свої потреби за допомогою обміну. Ринок – це не обов'язкове якесь конкретне фізичне місце. Операції на ньому можуть здійснюватися і без фізичного контакту продавця і покупця. З плином часу всі ті, хто працюють у процесі обміну розуміють, що ринок вимагає удосконалювання, а вдосконалювати що-небудь – значить керувати цими процесами. Отже під керуванням маркетингом потрібно розуміти планування, реалізацію і контроль за проведенням заходів, спрямованих на здійснення вигідних обмінів, як з погляду продавця, так і з погляду покупця. Таке керування може здійснюватися з різних позицій або концепцій.
Читайте також:
|
||||||||
|