Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

За шкалою ECTS За шкалою ВНЗ За раціо-нальною шкалою За 100 бальною шкалою Коментарій
A Відмінно Зараховано 98-100 студент показав глибокі знання теоретичного матеріалу, вивчив і може самостійно проводити порівняльний аналіз нормативно-правових актів, вивчив рекомендовану навчальну й наукову літературу, розбирається в питаннях конституційного будівництва, володіє понятійним апаратом.
94-97 студент показав високий рівень знань теоретичного матеріалу, вивчив і може самостійно проводити аналіз нормативно-правових актів, вивчив рекомендовану навчальну й наукову літературу, розбирається в питаннях взаємовідносин вищих органів державної влади та органів місцевого самоврядування, володіє понятійним апаратом.
90-93 студент вивчив і розбирається в усіх теоретичних питаннях курсу, володіє понятійним апаратом, знає навчальну й монографічну літературу, але показує вибіркове знання нормативно-правового матеріалу й уміння його аналізувати.
B Добре Зараховано 85-89 студент показав досить високий рівень знань теоретичного матеріалу, вивчив рекомендовану навчальну й наукову літературу, самостійно розбирається в питаннях конституційного будівництва, але слабко володіє нормативно-правовим матеріалом.
C 80-84 студент показав знання теоретичного матеріалу, уміння проаналізувати одну-дві теми, винесені на самостійне вивчення, володіє понятійним апаратом, вивчив рекомендовану навчальну літературу, але слабко володіє нормативно-правовим матеріалом.
75-79 студент показав знання теоретичних проблем, нормативного й фактичного матеріалу при відсутності власних думок і висновків, володіє понятійним апаратом і нормативно-правовими актами.
D Задовільно Зараховано 70-74 студент вивчив окремі теми навчального курсу, володіє понятійним апаратом і ознайомлений з нормативно-правовими актами, але не вміє погоджувати свої знання з подіями сучасного конституційного будівництва.
E 65-69 студент вивчив лише окремі теми навчального курсу, але володіє понятійним апаратом і ознайомлений з нормативно-правовими актами.
60-64 студент має заучені знання дефініцій окремої теми курсу, але не здатний пояснити їхнє значення, слабко володіє навчальною літературою, має уявлення про нормативно-правові акти.
FX Незадовільно Не зараховано 35-59 студент показав безсистемне уявлення про предмет навчального курсу, не знає фактичного матеріалу, не здатний проаналізувати нормативно-правові акти, допускає принципові помилки при викладі навчального матеріалу, але здатний самостійно допрацювати програмний матеріал і підготуватися до перездачі дисципліни.
F 0-2 0-34 студент не володіє понятійним апаратом, не знає предмета, не володіє нормативно-правововими актами, не в змозі самостійно засвоїти навчальний матеріал і має потребу в повторному вивченні навчальної дисципліни.

 


VII. ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. I. Актуалізація знань учнів
  5. I. Контроль і закріплення знань учнів
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. РОЗМЕЖУВАННЯ КУРСУ НА БАЛИ | VIII. ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.