Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Анкета для учнів і учениць

Шановні діти! Це анкетування проводиться з метою дізнатись більше про Ваше ставлення до проблем прав і свобод людини в Україні. Майте на увазі, що це – не тест, і що ніяка відповідь не може вважатися вірною або невірною.

Заповніть цю анкету зараз. Анкета вміщує запитання, пов’язані з вашою громадянською позицією, практикою навчання в класі, а також думками відносно участі в обговореннях проблем прав людини в демократичному суспільстві. Заповнення цієї анкети вимагає не більше 20-25 хвилин.

I. Відповідаючи на наступні запитання, подумай про те, з чим Ти стикаєшся в школі

 

  Ніколи Рідко Іноді Часто
а. Представляючи історичні або політичні події, вчителі приділяють увагу питанням прав і свобод людини ¨ ¨ ¨ ¨
б. У школі проводяться позакласні заходи, присвячені правам і свободам людини і громадянина ¨ ¨ ¨ ¨
в. Я можу знайти інформацію з проблем прав і свобод людини в шкільній бібліотеці ¨ ¨ ¨ ¨
г. На батьківських зборах мої батьки обговорюють з педагогами проблеми дотримання і захисту прав і свобод дитини ¨ ¨ ¨ ¨

 

ІІ. У цьому розділі вміщується кілька висловлень щодо проблем у галузі прав і свобод людини і громадянина, а також Твоєї особистої думки з цих проблем

Повністю не згоден/ не згодна Не згоден/ Не згодна Згоден згодна Повністю згоден/ згодна
а. Я знаю більше про права і свободи людини і громадянина, аніж більшість моїх однолітків ¨ ¨ ¨ ¨
б. Коли обговорюються питання щодо прав і свобод людини, мені зазвичай є що сказати ¨ ¨ ¨ ¨
в. Я здатен/здатна розуміти більшість соціальних і політичних проблем суспільства, пов’язаних з правами і свободами людини ¨ ¨ ¨ ¨
г. Мене цікавлять проблеми, пов’язані з правами і свободами людини ¨ ¨ ¨ ¨

 

  Повністю не згоден/ не згодна Не згоден/ Не згодна Згоден згодна Повністю згоден/ згодна
а. Права людини існують як ідеали, вони не мають конкретної реалізації ¨ ¨ ¨ ¨
б. Права людини розвиваються. Це означає, що вони ніколи не можуть бути усталеними ¨ ¨ ¨ ¨
в. Молоді не потрібно розповідати про права і свободи людини. Лише дорослі повинні дотримуватись їх і опікуватись правами людини ¨ ¨ ¨ ¨
г. Права людини - це розкіш, яку можуть дозволити собі лише заможні люди країни ¨ ¨ ¨ ¨
д. Нам не потрібно захищати свої права і свободи людини. Це справа держави ¨ ¨ ¨ ¨
         

ІІІ. У цьому розділі ми хотіли б дізнатися про те, з ким Ти спілкуєшся про права і свободи людини, дитини

 

Я обговорюю проблеми прав і свобод людини, дитини в Україні з … Ніколи Рідко Іноді Часто  
А. …своєю родиною ¨ ¨ ¨ ¨  
Б. …своїми близькими друзями ¨ ¨ ¨ ¨  
В. …своїми знайомими ¨ ¨ ¨ ¨  
г. …людьми, думки яких відрізняються від моїх ¨ ¨ ¨ ¨  
           
Я неохоче спілкуюсь про соціальні та політичні проблеми, пов’язані з правами людини, дитини тому, що … Ніколи Рідко Іноді Часто
а … я не люблю суперечок ¨ ¨ ¨ ¨
б … я боюсь показати себе невігласом ¨ ¨ ¨ ¨
В… це породжує вороже ставлення до мене ¨ ¨ ¨ ¨
г … мене хвилює, що люди подумають про мене ¨ ¨ ¨ ¨
                   

ІV. У цьому розділі нас цікавить те, як Ти налаштований/налаштована реалізовувати і захищати права і свободи людини в майбутньому

Коли я стану дорослим/дорослою, я буду… Повністю не згоден/згодна Не згоден/ не згодна Згоден/ згодна Повністю згоден/ згодна
а …голосувати на виборах ¨ ¨ ¨ ¨
б …приймати активну участь в вирішенні соціальних питань, що впливають на мою місцеву громаду ¨ ¨ ¨ ¨
в … приймати активну участь в вирішенні політичних питань держави ¨ ¨ ¨ ¨
г …приймати участь у програмах допомоги нужденним людям (збір продуктів харчування й одягу, робота в притулку для безпритульних) ¨ ¨ ¨ ¨
д …контактувати з державними органами та службовцями для того, щоб висловити їм свої погляди на проблеми прав і свобод людини ¨ ¨ ¨ ¨

V. У цьому розділі нас цікавить те, чи Ти налаштований/налаштована вивчати курс про права і свободи людини і громадянина

  Повністю не згоден/ не згодна Не згоден/ Не згодна Згоден згодна Повністю згоден/ згодна
а. Я б із задоволенням обрав/обрала курс про права і свободи людини в 10-му (11-му) класі, бо мене цікавить ця проблема ¨ ¨ ¨ ¨
б. Я оберу курс про права людини, якщо вступлю до класу суспільного профілю ¨ ¨ ¨ ¨
в. Я хочу продовжити вивчати теми з прав людини в межах окремого курсу, бо подібний курс я відвідував/відвідувала в 9 (8)-му класі ¨ ¨ ¨ ¨
в. Я оберу курс про права людини, бо це підвищить мій загальний культурний рівень ¨ ¨ ¨ ¨
г. Я хочу дізнатись більше про права людини, бо мало про це знаю з предметів 9-го класу        
д. Я б відвідував/відвідувала курс з прав людини, якщо його вестиме мій улюблений вчитель ¨ ¨ ¨ ¨
е. Питання про права людини можна включати в інші предмети й не варто запроваджувати окремий курс ¨ ¨ ¨ ¨
є. Гаяти час на вивчення прав людини не має сенсу, бо в нашій державі вони зазвичай порушуються ¨ ¨ ¨ ¨

Дякуємо за заповнення цієї анкети!

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. Розвиток математичних знань учнів.
  7. II. Розвиток математичних умінь учнів
  8. II. Розвиток математичних умінь учнів
  9. II. Розвиток математичних умінь учнів
  10. II. Розвиток математичних умінь учнів
  11. III. Актуалізація опорних знань учнів.
  12. III. Розвиток математичних умінь учнів




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як захистити свої права та законні інтереси | Основні методи, що можуть використовуватися на уроках курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.