III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Коментоване розв’язання задачі № 566 Спираючись на схему, пояснити хід розв’язання задачі.

2. Задача № 567 (після виконання короткого запису умови учні розв’язують задачу самостійно).
Було — 2 т 4 ц
Відвантажили — 4 мішки по ? кг
Залишилось — 2 т 80 кг
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 568, 569.
20.01 Присвячений відпрацюванню в учнів навичок ділення багатоцифрового числа на одноцифрове за вправами № 570—576
Читайте також: - I. Актуалізація знань учнів
- I. Контроль і закріплення знань учнів
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|