Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Як захистити свої права та законні інтереси

Завдання І. Проведіть міні – дослідження: до яких органів, установ, організацій по захист своїх прав та інтересів зверталися ваші батьки, інші дорослі члени родини, ваші знайомі?

Чи вдалося їм досягти бажаних результатів? Якщо так, то яких саме? Якщо ні, то чому?

Завдання ІІ.Проведіть міні – дослідження «Захист прав громадян України в Європейському суді».На сайті Європейського суду ознайомтеся з будь-якою справою, порушеною за зверненнями громадян України.

У чому саме полягало порушення конкретного права людини. Як була вирішена справа? Коротко запишіть цю інформацію й представте її класу.

Завдання ІІІ. Виконайте міні – проект «Правозахисники та правозахисні організації».

А. З’ясуйте, які неурядові правозахисні організації активно представлені в Україні. Яка мета їхньої діяльності? Чим вони займаються? Чи є правозахисні організації у вашому регіоні?

Щоб дізнатися більше про діяльність правозахисних організацій, надішліть лист до однієї з них та запросіть членів цієї організації на організовану вами зустріч. Підготуйте заздалегідь питання для інтерв’ювання учасників зустрічі.

Б. Поцікавтеся діяльністю відомих у світі правозахисників. Підготуйте короткий нарис про одного з них.

Представте свій нарис класові. Додайте усі нариси у вашу збірку «Мої і Твої Права» чи розмістіть їх на сайті свого навчального закладу.

Завдання IY. На завершення осмисліть свої враження від курсу. Методом вільного письма напишіть 10-хвилинне есе «Чи є обізнаність у сфері прав людини запорукою життєвого успіху». Пам’ятайте, що головне правило вільного письма – писати, не зупиняючись, не перечитувати й не виправляти.

Представте своє есе класові. Додайте усі есе у вашу збірку «Мої і Твої Права» чи розмістіть їх на сайті свого навчального закладу.

 

ДОДАТКИ


Читайте також:

  1. D (правая) S (левая)
  2. I. ТЕОРИЯ И ИСТОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  3. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  4. II. ТЕОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  5. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  6. L. Понятие права
  7. O ексклюзивний розподіл на правах винятковості.
  8. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  9. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  10. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  11. Авторское право и смежные права
  12. АВТОРСЬКЕ ПРАВО І СУМІЖНІ ПРАВА




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чи важливі знання прав і свобод людини | Анкета для учнів і учениць

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.