Завдання І. Проведіть міні – дослідження: до яких органів, установ, організацій по захист своїх прав та інтересів зверталися ваші батьки, інші дорослі члени родини, ваші знайомі?
Чи вдалося їм досягти бажаних результатів? Якщо так, то яких саме? Якщо ні, то чому?
Завдання ІІ.Проведіть міні – дослідження «Захист прав громадян України в Європейському суді».На сайті Європейського суду ознайомтеся з будь-якою справою, порушеною за зверненнями громадян України.
У чому саме полягало порушення конкретного права людини. Як була вирішена справа? Коротко запишіть цю інформацію й представте її класу.
Завдання ІІІ. Виконайте міні – проект «Правозахисники та правозахисні організації».
А. З’ясуйте, які неурядові правозахисні організації активно представлені в Україні. Яка мета їхньої діяльності? Чим вони займаються? Чи є правозахисні організації у вашому регіоні?
Щоб дізнатися більше про діяльність правозахисних організацій, надішліть лист до однієї з них та запросіть членів цієї організації на організовану вами зустріч. Підготуйте заздалегідь питання для інтерв’ювання учасників зустрічі.
Б. Поцікавтеся діяльністю відомих у світі правозахисників. Підготуйте короткий нарис про одного з них.
Представте свій нарис класові. Додайте усі нариси у вашу збірку «Мої і Твої Права» чи розмістіть їх на сайті свого навчального закладу.
Завдання IY. На завершення осмисліть свої враження від курсу. Методом вільного письма напишіть 10-хвилинне есе «Чи є обізнаність у сфері прав людини запорукою життєвого успіху». Пам’ятайте, що головне правило вільного письма – писати, не зупиняючись, не перечитувати й не виправляти.
Представте своє есе класові. Додайте усі есе у вашу збірку «Мої і Твої Права» чи розмістіть їх на сайті свого навчального закладу.