МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Чи важливі знання прав і свобод людиниЗавдання І. Заповніть анкету, подану в додатку І. Які питання виявилися для вас легкими, а які викликали труднощі? Якщо виникне бажання, представте найбільш цікаві питання й ваші відповіді на них класу. Порівняйте ваші відповіді на запитання анкети на початку вивчення курсу і зараз. Які думки і почуття викликала у вас ця робота? Як ви думаєте, для чого ви це робили? Які нові знання й навички ви здобули? Якими новими міркуваннями збагатилися ваші уявлення про права і свободи людини? Завдання ІІ. Оберіть одну з вивчених у курсі тем. Пригадайте питання, що розглядалися в цій темі. Складіть до цієї теми власну казку. Наприклад, за головних героїв можна взяти маленьку людину і Державу. Пам’ятайте, що у казці завжди перемагають Добро і Справедливість. Представте свою казку класові. Додайте усі казки у вашу збірку «Мої і Твої права» чи розмістіть їх на сайті свого навчального закладу. Завдання ІІІ. Проведіть міні – дослідження «Україна і міжнародні організації».Розгляньте зв’язки, які існують між правами людини у вашій країні та міжнародними організаціями. Об’єднайтеся у групи та дослідіть такі питання: Коли Україна вступила до Організації Об’єднаних Націй? Коли Україна підписала Загальну декларацію прав людини? Які інші важливі документи ООН з прав людини ратифіковані Україною? Коли Україна стала членом Ради Європи? Які були причини вступу нашої держави до Ради Європи? Коли Україна підписала та ратифікувала ЄКПЛ і протоколи до неї? Які інші міжнародні зобов’язання в галузі прав людини взяла на себе наша держава? Завдання IY. Виконайте міні – проект «Ваше ставлення до прав людини». 1. Ознайомтеся з одним із висловлювань щодо прав людини, поданих нижче, і висловите свою згоду чи незгоду щодо нього, ставши біля відповідного напису «згоден/згодна», «не згоден/не згодна». Кожен має визначитися. Після цього поясніть мотиви свого вибору. Ви може змінити свою позицію у разі, якщо аргументи протилежної сторони вас переконають. Приклади можливих суперечливих висловлювань: ü Права людини існують як ідеали, вони не мають конкретних реалізацій. ü Права людини розвиваються. Це означає, що вони ніколи не можуть бути усталеними. ü Молоді не потрібно розповідати про права людини. Лише дорослі повинні дотримуватись прав людини. ü Нам не потрібна Європейська конвенція з прав людини, тому що ті самі ідеї є в конституції нашої країни. ü Чоловіки мають більше прав людини, ніж жінки. ü Права людини - це розкіш, яку можуть дозволити собі лише багаті країни. ü Ви не можете користуватись правами людини, коли у вас немає чого їсти. ü Нам не потрібно захищати свої права людини. Це справа держави. ü Не потрібно захищати людські права наркоманів, тому що вони порушують закон. ü Хворим на СНІД права ні до чого, вони скоро помруть. 2. У такому ж порядку розгляньте всі підготовлені до заняття висловлювання. 3. Після того, як всі висловлювання будуть обговорені, поверніться до кожного з них знову. Змініть формулювання кожного з висловлювань таким чином, щоб усі могли з ним погодитись, залишаючи без змін його зміст. 4. Підведіть підсумки дискусії за питаннями: Чому важко було дійти згоди щодо деяких висловлювань? Чи хвилюють учасників одні питання сильніше, ніж інші? Обговоренню яких питань ви б хотіли приділити більше часу? 5. За результатами обговорення напишіть короткий твір-роздум «Чи важливі знання про права людини для мене особисто». Представте свій твір класові. Додайте усі твори у вашу збірку «Мої і Твої Права» чи розмістіть їх на сайті свого навчального закладу. Обговорюємо, дискутуємо, досліджуємо… Читайте також:
|
||||||||
|