Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чи важливі знання прав і свобод людини

Завдання І. Заповніть анкету, подану в додатку І. Які питання виявилися для вас легкими, а які викликали труднощі? Якщо виникне бажання, представте найбільш цікаві питання й ваші відповіді на них класу.

Порівняйте ваші відповіді на запитання анкети на початку вивчення курсу і зараз. Які думки і почуття викликала у вас ця робота? Як ви думаєте, для чого ви це робили? Які нові знання й навички ви здобули? Якими новими міркуваннями збагатилися ваші уявлення про права і свободи людини?

Завдання ІІ. Оберіть одну з вивчених у курсі тем. Пригадайте питання, що розглядалися в цій темі. Складіть до цієї теми власну казку. Наприклад, за головних героїв можна взяти маленьку людину і Державу. Пам’ятайте, що у казці завжди перемагають Добро і Справедливість.

Представте свою казку класові. Додайте усі казки у вашу збірку «Мої і Твої права» чи розмістіть їх на сайті свого навчального закладу.

Завдання ІІІ. Проведіть міні – дослідження «Україна і міжнародні організації».Розгляньте зв’язки, які існують між правами людини у вашій країні та міжнародними організаціями. Об’єднайтеся у групи та дослідіть такі питання:

Коли Україна вступила до Організації Об’єднаних Націй?

Коли Україна підписала Загальну декларацію прав людини?

Які інші важливі документи ООН з прав людини ратифіковані Україною?

Коли Україна стала членом Ради Європи?

Які були причини вступу нашої держави до Ради Європи?

Коли Україна підписала та ратифікувала ЄКПЛ і протоколи до неї?

Які інші міжнародні зобов’язання в галузі прав людини взяла на себе наша держава?

Завдання IY. Виконайте міні – проект «Ваше ставлення до прав людини».

1. Ознайомтеся з одним із висловлювань щодо прав людини, поданих нижче, і висловите свою згоду чи незгоду щодо нього, ставши біля відповідного напису «згоден/згодна», «не згоден/не згодна». Кожен має визначитися. Після цього поясніть мотиви свого вибору. Ви може змінити свою позицію у разі, якщо аргументи протилежної сторони вас переконають.

Приклади можливих суперечливих висловлювань:

ü Права людини існують як ідеали, вони не мають конкретних реалізацій.

ü Права людини розвиваються. Це означає, що вони ніколи не можуть бути усталеними.

ü Молоді не потрібно розповідати про права людини. Лише дорослі повинні дотримуватись прав людини.

ü Нам не потрібна Європейська конвенція з прав людини, тому що ті самі ідеї є в конституції нашої країни.

ü Чоловіки мають більше прав людини, ніж жінки.

ü Права людини - це розкіш, яку можуть дозволити собі лише багаті країни.

ü Ви не можете користуватись правами людини, коли у вас немає чого їсти.

ü Нам не потрібно захищати свої права людини. Це справа держави.

ü Не потрібно захищати людські права наркоманів, тому що вони порушують закон.

ü Хворим на СНІД права ні до чого, вони скоро помруть.

2. У такому ж порядку розгляньте всі підготовлені до заняття висловлювання. 3. Після того, як всі висловлювання будуть обговорені, поверніться до кожного з них знову. Змініть формулювання кожного з висловлювань таким чином, щоб усі могли з ним погодитись, залишаючи без змін його зміст.

4. Підведіть підсумки дискусії за питаннями: Чому важко було дійти згоди щодо деяких висловлювань? Чи хвилюють учасників одні питання сильніше, ніж інші? Обговоренню яких питань ви б хотіли приділити більше часу?

5. За результатами обговорення напишіть короткий твір-роздум «Чи важливі знання про права людини для мене особисто».

Представте свій твір класові. Додайте усі твори у вашу збірку «Мої і Твої Права» чи розмістіть їх на сайті свого навчального закладу.

Обговорюємо, дискутуємо, досліджуємо…


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  3. IV. Міжпредметна інтеграція, базові знання, навички,
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  8. V. НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВІ ПОДІЇ І ДАТИ
  9. VІ. Світосприйняття первісної людини (20 хв.)
  10. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  11. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  12. АВТОКОЛИВАННЯ В СИСТЕМАХ З ОДНИМ СТУПЕНЕМ СВОБОДИ




Переглядів: 577

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підбиваємо підсумки вивчення курсу | Як захистити свої права та законні інтереси

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.