Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Разом із заходами по зміцненню кадрів проводилася робота і по вдосконаленню структури апарату управління ВТУ.

Із закінченням війни у держави з'явилася можливість виділити додаткові кошти НКВС СРСР. Зокрема, Рада Міністрів СРСР позитивно вирішила питання про присвоєння військових звань працівникам, що посідали адміністративно-господарські посади, і підвищенні їм окладів утримання до рівня оперативних працівників НКВС. Цей захід разом із значним звільненням ув'язнених по амністії і поміщених в ВТТ на підставі рішення Особливої наради при НКВС до закінчення війни, мобілізацією військовослужбовців з Червоної Армії створювали об'єктивні передумови для зміцнення кадрів ВТТ і ВТК.

У директиві МВС СРСР з питання поліпшення умов утримання ув'язнених, що відбувають покарання в ВТТ і колоніях, підкреслювалося, що їх «утримання, побут, режим, праця, медико-санітарне обслуговування і перевиховання на основі залучення до суспільно корисної праці повинні відповідати основним принципам виправно-трудової політики, радянського законодавства».

Закінчення війни викликало необхідність переосмислення пріоритетних напрямів діяльності адміністрації місць позбавлення волі.

Задача трудового використовування ув'язнених з порядку денного не знімалася, але основна увага приділялася поліпшенню житлово-побутових умов, зміцненню режиму утримання, посиленню виховної діяльності адміністрації. Виходячи з цього визначався комплекс першочергових заходів, направлених на перебудову роботи місць позбавлення волі: переглядаються задачі ГУЛАГу; обновляються нормативні акти, регулюючі порядок відбування покарання; вживаються заходи по диференціації ув'язнених; проводиться робота, пов'язана з виконанням указів Президії Верховної Ради СРСР про амністію відносно окремих категорій засуджених; для вирішення господарських задач і підвищення ефективності праці засуджених використовуються різноманітні форми дострокового звільнення тощо.

У зв'язку з цим кадровим апаратам наказувало в двомісячний термін звільнити колишніх ув'язнених, що посідали адміністративно-господарські посади, у яких судимість не знята. Як виняток на даних посадах могли залишатися колишні члени і кандидати партії, ВЛКСМ, фахівці з вищою і середньою спеціальною освітою (лікарі, інженери, економісти), колишні співробітники НКВС —НКДБ, якщо вони відбували покарання не за контрреволюційні або особливо тяжкі злочини. Крім того, ГУЛАГ НКВС зобов'язав кадрові комісії на місцях замінити або звільнити всіх осіб, не відповідних своєму призначенню, і доповісти в ГУЛАГ.

Значне оновлення кадрів і ГУЛАГом робота, що проводиться, по вдосконаленню всіх сторін діяльності ВТУ зажадали проведення в грудні 1945 р. і в січні 1946 р. 10-денних учбово-інструктивних зборів з начальниками табірних підрозділів, їх заступниками, начальниками наглядацької служби і старшими наглядачами. Спеціальні курси по підготовці інспекторського складу загального і технічного постачання організовувалися у зв'язку із заміною колишніх засуджених вільнонайманими працівниками. В 1947 р. ЦК ВКП (б) ухвалюється спеціальне рішення, направлене на зміцнення органів внутрішніх справ людьми, здатними виконувати поставлені перед ними задачі.

До кінця 40-х років істотним чином змінився склад ув'язнених в місцях позбавлення волі: переважна більшість з них утримувалася за здійснення кримінальних злочинів. Нормативні акти, видані в 30-е роки, що регулювали всі питання діяльності місць позбавлення волі, в умовах, що змінилися, переставали відповідати вимогам виправно-трудової політики. Багаторічна практика показала неможливість досягнення мети покарання тільки за допомогою кари і залучення ув'язнених в трудові процеси. Але перш ніж приступити до оновлення правової бази діяльності ВТУ, слід було визначити основні задачі Головного управління виправно-трудових таборів і колоній (ГУЛАГ) МВС СРСР. В липні 1949 р. було затверджено нове Положення про Головне управління виправно-трудових таборів і колоній, в якому як основні задачі визначалися: виконання вироку, організація охорони, виправлення і перевиховання ув'язнених на основі суспільно корисної праці.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  6. IV. Практична робота.
  7. Oracle Управління преміальними
  8. VI. Домашня робота.
  9. VI. Практична робота .
  10. VI. Практична робота .
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відновлення пенітенціарної системи України в повоєнний період. | У виправно-трудових колоніях, підлеглих УВТЛК і ОВТК МВС (УМВС), містилися виключно засуджені за кримінальні злочини з терміном покарання до трьох років.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.096 сек.