МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
У виправно-трудових колоніях, підлеглих УВТЛК і ОВТК МВС (УМВС), містилися виключно засуджені за кримінальні злочини з терміном покарання до трьох років.Що стосується системи місць позбавлення волі, то в післявоєнні роки вона продовжувала залишатися незмінною. В той же час через об'єктивні причини усередині цієї системи відбулася диференціація виправно-трудових таборів. В 1948 р. організовуються п'ять таборів особливого призначення із строгим режимом для небезпечних злочинців з лімітом наповнення в 25 000 чоловік кожний і особливі табори для ізоляції кримінальних бандитів, місткість яких в 1950 р. була доведена до 80 200 чоловік. Найбільше число засуджених в післявоєнний час продовжувало міститися в ВТТ, яких за станом на 21 серпня 1946 р. налічувалося 74. В них утримувалося 74 6871 чоловік, а на 1 січня 1953 р. вже 1 727 970 чоловік. Відсоток засуджених за контрреволюційні злочини складав відповідно 59,2% і 26,9%. Більшість засуджених по складу контрреволюційних злочинів складали особи, що притягались до відповідальності за пособництво німецько-фашистським загарбникам і приналежність націоналістичним підпільним бандитським формуванням. Висока рецидивна злочинність серед тих, що звільняються, багато хто з яких в роки війни втратив соціальні зв'язки, була слідством відсутності якого-небудь турбування з боку державних органів в рішенні питань трудового і побутового устрою звільняються. Вимагалося вживати належні заходи в цьому напрямі. Ускладнення обстановки в ІТУ до початку 50-х років у зв'язку із зростанням загальної чисельності ув'язнених, збільшенням внутрішньотабірного бандитизму і непокори, крупних озброєних втеч вимагало оперативності, злагодженості в роботі всіх частин і служб виправно-трудових установ. Все це спонукало МВС СРСР видати розпорядження від 10 травня 1951 р. про зміцнення єдиноначальності у виправно-трудових таборах і колоніях МВС СРСР. У 1952 р. МВС ставило задачу залучення всіх категорій співробітників до проведення виховної роботи з засудженими в різних формах. Наказ МВС СРСР від 26 лютого 1952 р. «Про вивчення особовим складом органів МВС Основ виправно-трудової політики Радянської держави і роботи в ІТЛ і колоніях МВС» вимагав почати цю роботу з 1 квітня і закінчити 1 серпня, виділяючи на вивчення дві години в тиждень. Програма включала вивчення організації табірного друку, наочної агітації, трудового змагання, культурно-масової, клубної, бібліотечної роботи, навчання безграмотних і малограмотних, ролі культурно-виховних відділів (КВО) в зміцненні режиму. На думку керівництва МВС, засвоєння співробітниками форм і методів роботи з ув'язненими, їх практичне вживання в повсякденній діяльності повинне було сприяти стабілізації обстановки в місцях позбавлення волі. Вживаючи заходи по зміцненню кадрового складу місць позбавлення волі, МВС СРСР наказом від 2 липня 1951 р. затвердило План підготовки і перепідготовки офіцерських кадрів для МВС на 1952—1954 рр. Відповідно до плану належало навчити: політробітників — 950, начальників лагподразделеній і їх заступників — 600, оперативних працівників — 1100, працівників культурно-виховних частин — 1250, працівників відділів спецчастин таборів і колоній — 600, офіцерського складу надзорслужби — 100, інтендантських і фінансових працівників — 1500, вихователів дитячих колоній — 250 і чергових помічників начальників в'язниць — 150 чоловік. Перепідготовка різних категорій співробітників покладалася на учбові заклади. Протягом року у Вільнюській школі передбачалося перепідготувати 200 оперативних працівників і стільки ж начальників підрозділів і їх заступників, а в Куйбишевськой — 200 начальників табірних підрозділів. Володимирська офіцерська школа орієнтувалася на перепідготовку чергових помічників начальників в'язниць з терміном навчання в два роки. Перепідготовка начальників обліково-розподільних спецвідділів також покладалася на Володимирську школу. Начальники культурно-виховних частин в кількості 250 чоловік протягом року повинні було проходити перепідготовку в Ленінградській офіцерській школі. В Казанському військово-політичному училищі протягом року планувалося навчання 200 чоловік. Перепідготовка керівного складу таборів, підприємств, будівництв в кількості 300 чоловік покладалася на Вищу школу МВС. На її базі передбачалося вести перепідготовку начальників відділень і табірних пунктів. Окрім цього, в цілях підвищення кваліфікації начальницького, оперативно-інспекторського складу ІТЛ і колоній наказом МВС СРСР від 22 вересня 1954 р. передбачалося провести на місцях шестимісячні збори в 1954, 1955, 1956 рр. В програму зборів входило вивчення питань радянської соціалістичної держави, основ радянської виправно-трудової політики, основних положень про діяльність ІТЛ і колоній, основ господарської діяльності табірних підрозділів. Викладене дозволяє зробити висновок, що в першій половині 50-х років керівництво МВС і ГУЛАГа прийняли комплекс заходів, направлених на професійну підготовку різних категорій співробітників для місць позбавлення волі з метою підвищення рівня їх діяльності. Читайте також:
|
||||||||
|