Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Що означає зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок надає клієнтові інформацію, яка може: повідомити йому щось нове і важливе щодо його організації; дозволити йому зрозуміти, який метод застосовує консультант і як він просувається у своєму дослідженні; підвищити ступінь участі клієнта у виконанні завдання; допомогти консультанту залишатися на вірному шляху або, якщо необхідно, змінити напрямок досліджень. " Поняття зворотного зв'язку має на увазі, що до клієнта йде не просто будь-яка корисна інформація, але зібрана, проаналізована і відібрана консультантом при роботі з клієнтом.

Тема № 10 Планування та впровадження

 

З плануванням дій, процес консультування вступає у свою третю фазу. Вона включає вироблення одного або декількох рішень проблеми, вибір одного з альтернативних варіантів рішень, представлення пропозицій клієнтові і підготовку до здійснення рішення, прийнятого клієнтом.

У зв'язку з ростом масштабів задач що вирішуються, їх складності все частіше виникає необхідність вирішувати задачі оптимального управління "складними системами", які включають велику кількість елементів і підсистем й організовані, як правило, по ієрархічному принципу. Оптимізуючи роботу однієї ланки складної системи, неможливо забувати про зв'язки між різними ланками цієї системи, між різними рівнями ієрархії. Не можна виривати з ланцюга одну ланку і розглядати її забувши про всі інші. Для цього застосовується метод "декомпозиції" великих систем на автономні елементи - підсистеми (аналіз) і навпаки, метод "композиційної" побудови більш складної системи з автономних блоків підсистем за допомогою загального блоку управління (синтез).

 




Переглядів: 511

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета — виявити і визначити взаємозв'язки, що носять істотний, а не випадковий характер, | Системний підхід

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.