МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DER ARTIKELMaskulinum der Lehrer – die Lehrer der Freund – die Freunde ein Lehrer – Lehrer ein Freund – Freunde kein Lehrer – keine Lehrer kein Freund – keine Freunde
Neutrum das Heft – die Hefte das Auditorium – die Auditorien ein Heft – Hefte ein Auditorium – Auditorien kein Heft – keine Hefte kein Auditorium – keine Auditorien Femininum die Regel – die Regeln die Lehrerin – die Lehrerinnen eine Regel – Regeln eine Lehrerin – Lehrerinnen keine Regel – keine Regeln keine Lehrerin – keine Lehrerinnen
Übung I: der, die, das? ___ Antwort ___Füller ___Lehrer ___ Bleistift ___Herr ___Lehrerin ___Buch ___Heft ___Name ___Frage ___Karte ___Regel ___Frau ___Kontinent ___Schule ___Freund ___Land ___Schüler ___Freundin ___Landkarte ___Schülerin
Übung II: ein, eine? Kein, keine? ___Bleistift ___Heft ___Freund ___Frau ___Schülerin ___Herr ___Schüler ___Landkarte ___Freundin ___Füller ___Kontinent ___Land ___Schule ___Name ___Lehrerin ___Buch ___Karte ___Lehrer ___Antwort ___Regel ___Frage
DAS VERB Präsens Richard und Peter kommen. Sie sagen: „Wir arbeiten viel. ArbeitenSie auch viel, Herr Müller?“ Herr Müller antwortet: „Ja! Aber ihr arbeitet viel und lernt langsam.“ Lernstdu Deutsch, Anton? Arbeitest Du viel? – Ja, ich lerne Deutsch und arbeite viel.
a) gehen, lernen, liegen, b) arbeiten kommen, sagen, üben
Übung 3. 1. Richard und Peter komm... aus England. Sie lern... hier Deutsch. 2. Ich frag... Richard Robertson und Peter Karlis: „Komm... Sie aus Spanien?“ 3. „Nein, wir komm... aus England; wir komm... nicht aus Spanien.“ 4. Ich frag... Anton Brega: „Geh... Sie hier in die Schule?“ 5. „Ja, ich lern... hier Deutsch. Ich geh... in die Schule und arbeit... viel.“ 6. Anton frag... und Richard antwort... 7. „Komm... ihr aus England? Arbeit... ihr oft zusammen?“ 8. „Ja, aber Peter arbeit... nicht viel, er lern... schnell.“ 9. „Ja, Richard, du arbeit... viel, aber du lern... langsam.“ 10. Ich frag..., und du antwort... Die Schüler frag..., und der Lehrer antwort... sein
Übung 4. 1... Sie aus Paris? – Ja, wir ... aus Paris. (Nein, wir ... nicht aus Paris). 2. ... Sie der Lehrer? – Nein, ich ... ein Schüler. 3. Wo ... das Buch? – Das Buch ... hier. 4. Du ... aus London, Anton ... aus Madrid; ihr ... in Deutschland. 5. Richard und Peter ... fleißig. 6. Ich ... Peter, du ... Paul, Ich ... fleißig, du ... faul.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|