Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТИПОВІ ПОМИЛКИ ПРИ НАПИСАННІ

ТА ОФОРМЛЕННІ КУРСОВОЇ РОБОТИ

  1. Зміст роботи не відповідає плану курсової роботи або не розкриває тему повністю чи в її основній частині.
  2. Сформульовані розділи (підрозділи) не відбивають реальну проблемну ситуацію, стан об’єкта.
  3. Мета дослідження не пов’язана з проблемою, сформульована абстрактно і не відображає специфіки об’єкта і предмета дослідження.
  4. Автор не виявив самостійності, робота носить компілятивний характер або є плагіатом.
  5. Не зроблено глибокого і всебічного аналізу сучасних офіційних і нормативних документів, нової спеціальної літератури (за останні п’ять років) з теми дослідження.
  6. Аналітичний огляд вітчизняних і зарубіжних публікацій з теми роботи має форму анотованого списку і не розкриває ступінь дослідження проблеми.
  7. Не простежується позиція автора при аналізі фактичного матеріалу чи дискусійних питань.
  8. Відсутні висновки до розділів курсової роботи.
  9. Загальні висновки роботи не корелюються з характером визначених завдань дослідження.
  10. У роботі відсутні посилання на першоджерела або вказані не ті, з яких запозичено матеріал.
  11. Бібліографічний опис джерел у списку використаної літератури наведено довільно, без дотримання вимог державного стандарту.
  12. Ілюстративний матеріал та додатки не несуть безпосереднього смислового навантаження.
  13. Таблиці, діаграми, схеми, подані в тексті чи винесені в додатки, складені не на основі першоджерел, а запозичені з інших досліджень без належного оформлення посилань.
  14. Порушено вимоги щодо обсягу курсової роботи, допущено диспропорційність у обсязі окремих розділів.
  15. Робота оформлена з порушенням вимог, виконана неохайно, з помилками.

 

 


Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. Атипові форми.
  3. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  4. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  5. Виробничі та типові задачі діяльності, які повинен виконувати випускник вищого навчального закладу зі спеціальності «психологія»
  6. ВИРОБНИЧІ ФУНКЦІЇ, ТИПОВІ ЗАДАЧІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УМІННЯ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ТИПОВИХ ЗАДАЧ ДІЯЛЬНОСТІ
  7. ВИРОБНИЧІ ФУНКЦІЇ, ТИПОВІ ЗАДАЧІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УМІННЯ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ТИПОВИХ ЗАДАЧ ДІЯЛЬНОСТІ
  8. ВПРАВА 15. Проаналізуйте вживання числівників. Виправте речення, поясніть помилки.
  9. Дівчинка Оля вивчила назви місяців, але плутає, до якої пори року вони належать. Виправте помилки.
  10. Завдання 8. Виправте помилки у вживанні дієслівних форм.
  11. ЗАПОВІДНА СПРАВА. ТИПОВІ КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ
  12. Знайдіть помилки у відповідності букв і цифр і виправте їх (А-…,Б-…,): вказати цифру помилкової ідеї




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОВА І СТИЛЬ РОБІТ | ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.