МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бокові дверіКузов Додаткове обладнання автомобіля Автомобілів мають спеціальний Рис. 20. 2. Класифікація кузовів легкових автомобілів Каркасні кузови легкових автомобілів мають спеціальний каркас, до якого прикріплені деталі основи і тонкостінних профілів, які утворюють зварну жорстку просторову конструкцію, підсилену облицювальними панелями. В безкаркасного кузова, який звичайно використовується в сучасних легкових автомобілях масового виробництва, достатню жорсткість забезпечують з’єднанням панелей облицювання, в які вмонтовано стальну арматуру з тонкостінних профілів. Комфортабельні легкові автомобілі з двигунами великої потужності звичайно мають рамну конструкцію. Для водія автомобіля велике значення має добрий огляд дороги. Щоб його покращити, застосовують гнуті панорамні передні і задні стекла. Доброму огляду дороги в безпосередній близькості від автомобіля сприяє низько опущений капот двигуна. Для захисту пасажирів і водія від дії пилу, вітру, низьких і високих температур кузов повинен бути герметичним. З цією метою застосовують спеціальну ізоляцію. На днище кузова наносять антикорозійне покриття. Звичайно сидіння в чотиридверному кузові легкового автомобіля бувають розміщені в два ряди – роздільні сидіння переднього ряду і суцільне заднього ряду.
Обладнання і механізми, які знаходиться в кузові (додаткове обладнання), поділяютьза призначеннямна наступні групи : · механізми, які забезпечують роботу вузлів кузова – замки і завіси дверей, капота, багажника, склопідйомники, а також механізми для регулювання положення сидінь тощо; · обладнання для підвищення зручності використання автомобіля – радіоприймач, опалювач, вентиляційний пристрій тощо; · пристрої для полегшення керування автомобілем і підвищення безпеки його руху – дзеркала, протисонячні козирки, склоочисники вітрового скла тощо; Конструктивні особливості кузова і додаткового обладнання автомобіля ЗАЗ – 1102 “ Таврія”
Кузов автомобіля ЗАЗ – 1102 “ Таврія ” закритий, 3 – дверний, суцільнометалевий, зварний, несучої конструкції. У зв’язку з відсутністю в автомобіля звичайної рами кузов за конструкцією виконаний несучим. До нього безпосередньо прикріплені двигун і агрегати шасі. Всі навантаження, які передаються на кузов при русі автомобіля, сприймаються всіма панелями кузова, крім дверей і капота передка. Корпус кузова є конструкцією, яка облицьована деталями, звареними як одне ціле з декількох великих вузлів – елементів складальних одиниць. Всі нероз’ємні з’єднання деталей кузова зварені і виконані при допомозі контактного (точкового) електрозварювання. В окремих місцях з’єднання підсилені газовим і електричним зварюванням. В передній частині розташований моторний відсік, який утворений з двох поздовжніх лонжеронів коробчатого перерізу і двох поперечних брусів – заднього і переднього. Лонжерони в задній частині приварені до щитка передка, а в передній – до нижнього бруса. З боків до лонжеронів приварені бризковики передніх крил. До заднього і нижнього брусів болтами кріпиться опора силового агрегату – балка. Закривається моторний відсік капотом, який утримується двома петлями в передній частині і замком капота в задній частині. За спинкою заднього сидіння розміщене багажне відділення об’ємом 0,24 м 3 . Багажник відділений від салону спинкою заднього сидіння і мягкою поличкою. Поличка з’єднана в передній частині з спинкою заднього сидіння, а в задній частині утримується защібками. Доступ до багажного відділення здійснюється через двері задка. У верхній частині двері утримуються двома петлями, а в нижній - замком. У відкритому положенні двері утримуються телескопічними упорами. Сидіння розміщені в два ряди. Передні сидіння роздільні, пересувні, нахиляються і можуть бути закріплені в різних положеннях в залежності від зросту водія і пасажира. Заднє сидіння нерухоме, подушка і спинка суцільні і розкладаються для збільшення багажного відділення. Кузов обладнаний мякою панеллю приладів з попільничкою і ящиком для дрібних речей, попільничками на обшивках боковини, протисонячними козирками, зовнішнім і внутрішнім дзеркалами заднього огляду, склоочисником і склоомивачем вітрового скла і скла дверей задка, пасами безпеки передніх і задніх сидінь і фартухами задніх коліс. Бокові двері (рис. 20. 3.) двохпанельні, штамповані, з листової сталі.
Рис. 20. 3. Бокові двері і арматура дверей (без склопідйомника): 1 – скоба кріплення вимикача; 2 – вимикач замка; 3 – ущільнювач; 4 – зовнішня ручка дверей; 5 – втулка; 6 – тяга зовнішньої ручки; 7 – розетка; 8 – кнопка; 9 – шайба розетки; 10 – тяга кнопки; 11 – скоба кріплення тяги; 12 – фіксатор; 13 – шайба; 14 – пластина кріплення фіксатора; 15 – двері праві; 16 – ущільнювач дверей; 17 – замок правих дверей; 18 – прокладка; 19 – заглушка; 20 – пружина; 21, 22 – фіксатори; 23 - пластина кріплення завіса; 24 – тримач; 25 – тяга приводу внутрішньої ручки; 26 – облицювання; 27 – внутрішня ручка; 28 – спеціальна гайка
В передній торцевій частині дверей є отвори для виходу повітря при русі автомобіля, а в нижній виготовлені спеціальні щілини для стікання води, яка попадає всередину дверей через нещільності ущільнювачів скла. Всередині дверей монтуються дверний замок, склопідйомник, напрямні жолобки для опускного скла і ущільнювачі опускного скла. Двері навішені на двох завісах, приварених до дверей і з кріпленням до стійок кузова гайками. Відкривання дверей обмежується виступом на привареному завісі, а в повністю відкритому положенні двері утримуються обмежувачем, який складається з фіксатора і пружини з листової сталі. В закритому положенні двері утримуються штировим фіксатором і вилчастим роторним замком. Штировий фіксатор вгвинчується в пластину на стояку дверей, а замок трьома болтами кріпиться на панелі дверей. Замок і фіксатор дверей має пристрій, який запобігає самовідкриванню дверей при аваріях. Для зручності встановлення всередині дверей склопідйомника , замка і ручки внутрішня панель дверей має монтажні вікна. До внутрішньої панелі кріпиться обшивка, внутрішня ручка і підлокітник.
Читайте також:
|
||||||||
|