МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Опалення і вентиляція салонуПротисонячний козирок19 кріпиться до кузова двома гвинтами через кронштейни 18. Фіксація протисонячного козирка і легкість його встановлення регулюється гвинтом 20. Брудовідбивний фартухкріпиться до кронштейна за аркою заднього колеса. З цією метою на кронштейні передбачені два прямокутні отвори. Для кріплення фартуха спочатку треба завести в отвір фартуха втулку 15, потім вставити втулку 15 з фартухом в отвір кронштейна на кузові і забити в отвір втулки 15 пістон 14.
Опалення і вентиляція конструктивно взаємозв’язані і служать для вентиляції салону в літній час і подачі нагрітого повітря чи змішаного повітря в салон в зимову пору року. Повітря подається в салон або природнім шляхом при русі або електричним вентилятором, створюючи таким чином комфорт в салоні. Опалювачрозміщений в салоні кузова і кріпиться за провушини корпуса чотирма гайками до приварених шпильок на панелі повітроподачі. Все повітря, яке поступає в салон (холодне чи підігріте), входить через щілини зовнішнього облицювання панелі, дальше через повітропровід, опалювач і в залежності від розміщення заслінок поступає в район скла вітрового вікна, на бокове скло, в центральну частину панелі приладів і в район ніг водія чи пасажира. Опалювач (рис. 20. 14.) має правий 23 і лівий 5 кожухи, які з’єднуються між собою скобами 28. В верхній частині опалювача між верхнім 4 і нижнім 14 кожухами кріпиться електродвигун 9 з гумовою прокладкою 8. На вал електродвигуна з обох боків напресовуються робочі колеса7, які утримуються стопорними кільцями 29. В внутрішній частині кожухів є вибірка, пазами якої через прокладку 8 утримується електродвигун. Кожухи 4 і 14 між собою кріпляться болтами. Підібраний електродвигун з робочими колесами і кожухами встановлюється у виборці між правим і лівим кожухами і утримується в спеціально відлитих кільцевих канавках.
Рис. 20. 14. Деталі опалювача і його кріплення: 1 – блок керування опалювачем; 2 – скоба кріплення тяги; 3 – тяга;4 – верхній кожух; 5 – лівий кожух; 6 – резистор; 7 – робоче колесо; 8 – прокладка; 9 – електродвигун; 10 – заслінка кожуха; 11 – пружина заслінок; 12 – кран керування; 13 - шланг від двигуна; 14 – нижній кожух; 15 – шланг від крана керування; 16 – задня заслінка; 17, 21 – важелі приводу заслінок; 18 – ущільнювач; 19 – шланг від двигуна; 20 – радіатор; 22 – пружина заслінок; 23 – правий кожух; 24 – передня заслінка; 25 – пластинчаста гайка; 26 – болт кріплення блока; 27 – рукоятка; 28 – пружинна скоба кріплення кожухів; 29 – стопорне кільце Керування роботою електровентилятора здійснюється ручкою 6 (рис. 20. 14.) частоти обертання електродвигуна, яка виведена також на панель приладів. Електрична схема включення електродвигуна приведена на рис. 20. 15, вигляд А). В нижній частині опалювача розміщений радіатор 20 (рис. 20. 14.), який кріпиться до зовнішньої панелі правого кожуха трьома гвинтами. Радіатор з’єднаний з краном керування 12 і системою охолодження двигуна шлангами 15 і 19. Шланги на стінці моторного відсіку ущільнені гумовим ущільнювачем 18. Над радіатором встановлені заслінки передня 24 і задня 16. Приводи заслінок здійснюються важелями 17 і 21, які виведені на праву сторону кожуха. Для фіксації важелів в закритому чи відкритому положенні служить пружина 22. Під радіатором встановлена заслінка кожуха 10 з рукояткою керування, яка розміщена в нижній частині опалювача
Рис. 20. 15. Опалення і вентиляція: 1 – панель приладів; 2 – скло вітрового вікна; 3 – облицювання панелі; 4 – капот передка; 5 – бокові сопла вентиляції і обігрівання салону; 6 – ручка переключення частоти обертання електродвигуна вентилятора; 7 – рукоятка керування краном опалювача; 7– важіль керування заслінками опалювача; 9 – важіль відкриття нижньої заслінки; 10 – ручка (маховичок) приводу заслінок; 11 – рукоятка керування напрямними соплами; 12 – панель повітроподачі; 13 – кожух опалювача; 14 – тяга керування краном опалювача; 15 – робоче колесо; 16 – відвідний шланг; 17 – підвідний шланг; 18 – радіатор опалювача; 19 – ущільнювач; 20 – блок резисторів; 21 – електродвигун вентилятора; 22 – болт кріплення блока керування опалювачем; 23 – блок керування опалювачем; 24 – запобіжник; 25 – центральна заслінка вентиляції; I – шлях холодного повітря; II – шлях нагрітого повітря; III – шлях повітря при вентиляції; IY – шлях рідини через кран і радіатор опалювача; Y - кран керування; YI – електродвигун з робочими колесами і електрична схема включення
Кран керування 12 опалювачем служить для регулювання циркуляції рідини в радіатора. На опалювачі може бути встановлений кран керування пластмасовий чи металічний нерозбірної конструкції. Керування краном здійснюється тягою 3, з’єднаною з блоком керування 1. Блок керування кріпиться в середній частині панелі приладів двома болтами, рукоятка його виведена на панель приладів. Робота опалювача.Для опалення салону і запобігання стекол від запотівання і обмерзання необхідно: · відкрити кран опалювача переміщенням рукоятки 7 (рис. 20. 14) в крайнє ліве положення; · відкрити заслінки передню і задню, встановивши важіль 8 керування заслінками в нижнє положення. При русі автомобіля нагріте повітря буде поступати в салон. Для збільшення його постування можна додатково включити електричний вентилятор. Електровентилятор включається ручкою 6, яка має чотири положення: “ Включено “, а при повороті ручки 6 за годинниковою стрілкою включаються 1 - а, 2 – а чи 3 – я швидкості обертання електровентилятора. В залежності від положення заслінки 25 (керується ручкою 10) і нижньої заслінки, яка відкривається важелем 9, а також положенням рукоятки 11 керування соплами нагріте повітря буде поступати на панель приладів, бокові стекла, скло вітрового вікна і в район ніг водія і пасажира. Для швидкого нагрівання тільки вітрового скла і бокових стекол потрібно заслінку 25 на панелі приладів і заслінку під радіатором (яка керується важелем 9) закрити, направивши таким чином максимально весь потік теплого повітря на стекла. Ефективність роботи опалювача залежить від температури охолоджувальної рідини в двигуні, яку в холодну пору року необхідно підтримувати в межах 80...90 ° С. Для швидкого прогрівання двигуна і підвищення ефективності опалювача необхідно в зимову пору року перед радіатором охолодження двигуна встановити екран для підтримання нормальної температури двигуна. Радіатор(рис. 20. 16.)розбірний, трубчасто – пластинчастий, з пластмасовими бачками.
Рис. 20. 16. Радіатор опалювача: 1 – ущільнювальна прокладка бачка; 2 – лівий бачок; 3 – відгинаючий вусик бачка; 4 – турбулізатор радіатора; 5, 6 – дно бачка; 7 - охолоджувальна пластина
Серцевина радіатора виготовлена з алюмінієвих охолоджувальних трубок і алюмінієвих охолоджувальних пластин. З кожної сторони серцевини радіатора встановлюється металічне дно з гумовою прокладкою. Прокладка ущільнює кінці трубок, а встановлений на ній пластмасовий бачок притискається до прокладки вусиками, які відгинаються. Всередині трубок встановлені пластмасові турбулізатори для кращого відведення тепла.
Читайте також:
|
||||||||
|