Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Платформа

Рама

Таблиця 20. 1. Технічна характеристика причепа 81021

Особливості конструкції одновісного причепа для легкового автомобіля

Причіп автомобільний 81021 до легкового автомобіля призначений для перевезення різних вантажів і туристичного спорядження.

Причіп може експлуатуватися із всіма марками легкових автомобілів як вітчизняного, так і закордонного виробництва.

Для роботи з причепом на легковому автомобілі в залежності від його моделі повинен бути встановлений відповідний тягово – зчіпний пристрій з кульовим пальцем, розміри та розміщення якого стандартизовані по ОСТ 37.001.096 – 84 та розеткою, призначеною для підключення електрообладнання причепа.

Причіп виготовлений у виконанні VI по ГОСТ 15150 – 69 та розрахований на експлуатацію при температурі навколишнього середовища від мінус 40 ° С до плюс 40 ° С і відносної вологості повітря до 80 % при

+ 20 ° С.

Причіп автомобільний моделі 81021 виготовляється на виробничих потужностях відкритого акціонерного товариства “ Рівнесільмаш ” смт Квасилів Рівненської області.

 

 

Найменування показників Значення
Маса вантажу, який перевозиться, кг 330 *
Маса неспорядженого причепа ( маса причепа без запобіжних ланцюгів, противідкатних упорів та опорних стояків ), кг
Маса спорядженого причепа, кг
Маса причепа із додатковим обладнанням (маса спорядженого причепа з тентом, дугами, килимками), кг
Повна маса причепа (маса спорядженого причепа та вантажу, який перевозиться), кг 450 *
Максимальна маса причепа, яка припадає на вісь, кг
Максимальна повна маса причепа, яка припадає на кульовий палець, кг, не більше
Габаритні розміри: довжина ширина висота без тенту висота з тентом  
Дорожній просвіт, мм
Висота розташування центру сферичного гнізда замкового пристрою, мм
Висота завантаження, мм
База причепа (відстань від осі коліс до центру кульового пальця), мм
Колія коліс, м
Кількість коліс
Шини діагональні 155 – 13/ 6, 15 – 13, з кількістю шарів корду 4 або радіальні 155Р13 камерні. Малюнок протектора - дорожній за ГОСТ 20993 – 75
Тиск повітря в шинах, МПа (кгс/ см 2 ) 0,17 (1,7)
Внутрішні розміри платформи, мм: довжина ширина висота бортів  
Площа підлоги платформи, м 2 без обліку надколісних шин з обліком горизонтальних майданчиків надколісних шин   2,23 2,26
Місткість платформи, м 3 без тента з тентом   0,94 1,2

 

* Визначається із допустимої маси причепа, який буксирується, дозволеної заводом – виготовлювачем даного автомобіля - тягача.

Причіп (рис. 20. 20.) складається з наступних основних вузлів: рами з дишлом 3, платформи 4 із заднім бортом, який відкривається, тенту 6 з канатом 15, дуг 8, підвіски 12, осі 13 з колесами, замкового пристрою 7, опорних стояків 1 та 5 та електрообладнання.

 

 

Рис. 20. 20. Загальний вигляд автомобільного причепа 81021:

1 – передній опорний стояк; 2 – ланцюг запобіжний ; 3 – рама з дишлом; 4 – платформа;

5 – задній опорний стояк; 6 – тент; 7 – замковий пристрій; 8 – дуга тенту; 9 – місце встановлення номерного знака; 10 – світловідбивач; 11 – задній ліхтар; 12 – підвіска;

13 – вісь з колесами; 14 – штанга; 15 – канат

 

Рама причепа (рис. 20. 21.) металічна, зварна, складається із двох лонжеронів 1 та трьох поперечних балок 2, 4 та 5. На передніх кінцях лонжеронів, які сходяться, закріплений корпус замкового пристрою 9. В середній частині лонжеронів встановлені кронштейни 8 для розміщення пружини підвіски та кріплення гідравлічних амортизаторів.

 

 

Рис. 20. 21. Рама причепа:

1 – лонжерон; 2 – передня поперечна балка; 3 – з’єднувальна косинка; 4 – середня поперечна балка; 5 – задня поперечна балка; 6 – кронштейн опорного стояка;

7 – кронштейн бампера; 8 – кронштейн пружини підвіски; 9 – корпус замкового пристрою

 

На задній поперечині встановлені кронштейни 7 для кріплення бампера, кронштейни 6 для встановлення опорних стояків, гнізда для встановлення домкрата та кронштейна 8 з виконаними в ньому отворами для кріплення кронштейна ліхтаря освітлення номерного знаку.

У рамі є 6 отворів для кріплення платформи.

 

 

Платформа (рис. 21. 22.) з відкриваючим заднім бортом металічна, зварна. Борти та днище платформи виконане з листової сталі. Ніші коліс розміщені біля бокових бортів у внутрішній частині платформи. Підлога платформи покрита гумовим килимом. Верхні обв’язки бокових бортів споряджені кронштейнами для встановлення трубчастих дуг тенту.

 

 

 

Рис. 20. 22. Платформа:

1 – платформа; 2 – задній борт; 3 – рама; 4 – вісь; 5, 6 – кронштейни; 7 – задня поперечна балка рами; 8 – фіксатор; 9 – втулка; 10 – палець; 11 – панель

 

 

Для зручності завантаження та обслуговування задній борт 2 платформи 1 встановлений на осі 4, що дозволяє відкривати його або знімати.

Для відкривання заднього борту 2 необхідно повернути фіксатор 8, дістати палець 10, який закріплений на панелі 12 ланцюгом 11, та опустити задній борт.

Для знімання заднього борту повернути його до горизонтального положення і рухом вправо зняти з кронштейнів 5.

Встановлення заднього борту проводити в зворотній послідовності.

На дугах 8 (рис. 20. 20.) натягнутий знімний тент 6, виконаний з штучної еластичної шкіри або іншої тканини. Кріплення тенту виконується за допомогою канату 15, пропущеного крізь армовані отвори тенту та одягненого на обв’язувальні гачки, які закріплені на зовнішній поверхні бортів платформи.

 


Читайте також:

  1. Платформа Java
  2. Східноєвропейська платформа
  3. Українська Держава гетьмана Павла Скоропадського: його політична платформа, досягнення та прорахунки.
  4. Фітінгова платформа.




Переглядів: 952

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Причепи і напівпричепи | Підвіска

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.