Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основи конструювання програмного забезпечення.

Конструювання програмного забезпечення.

Навчально-методичні матеріали

До вивчення дисципліни

для студентів напряму підготовки 6.050103 «Програмна інженерія»

 

 


 

 

Укладач: Семенюченко І.С.

 

 

У даному методичному виданні висвітлюються основи конструювання програмного забезпечення. Зокрема розкриваються поняття про методи ефективного та оптимального кодування в першу чергу на мовах високого рівня. Наводяться дані щодо якісного стилю програмування, механізмам відладки та тестування програм.

 


ЗМІСТ

 

Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1. Основи конструювання програмного забезпечення (КПЗ). . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Місце КПЗ в життєвому циклі програмної системи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Фундаментальні складові конструювання програмного забезпечення . . . . . .
1.3. Мінімізація складності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.4. Очікування змін. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.5. Конструювання з можливістю перевірки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Стандарти у конструюванні. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. Високоякісне кодування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.1. Правила написання якісного коду. Рівень класів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2. Принципи використання змінних. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.3. Структурне програмування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. Удосконалення програмного забезпечення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1.Рефакторинг . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1.1. Еволюція програми. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1.2. Поняття рефакторингу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1.3. Ознаки того, що потрібен ре факторинг . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1.4. Рівні рефакторингу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1.5. Безпечний рефакторинг. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1.5. Стратегії рефакторингу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.2. Якість конструювання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.2.1.Тестування коду розробником. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.2.2. TDD (Test-Driven Development) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.2.2. Переваги, які надає TDD. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.2.3. Фреймворк JUnit . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5. Практикум. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.1. Рефакторинг в середовищі Eclipse. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.2. Коректний та некоректний підхід - практичні приклади та зразки . . . . . . . . .
5.3. Створення програм у відповідності з принципами написання якісного коду.
5.4. Unit-тестування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.5. Рефакторинг. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.6. Система керування версіями Subversion (SVN).. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Лiтература . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Вступ

 

Базову складову професійної діяльності фахівців в галузі програмної інженерії формують вміння та навички конструювання програмного забезпечення. До складу обов’язкового обсягу практичних навичок фахівця напряму «Програмна інженерія» повинні входити поняття про методи ефективного та оптимального в певному сенсі кодування алгоритмів в першу чергу на мовах високого рівня.

Програміст повинен генерувати не просто будь-який код, який працює, а і обов’язково володіти якісним стилем програмування, методами документування, застосовувати методи мінімізації коду, проводити ефективний пошук помилок, зокрема не явних, на етапі відладки та вміти якісно тестувати власний програмний продукт.

Розгляданню саме цих питань і присвячені навчально-методичні матеріали, в яких представлений матеріал, що направлений на набуття насамперед практичних навичок ефективного програмування.

 

 


Основи конструювання програмного забезпечення.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. I. Фізичні основи механіки
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  5. VІII. Основи молекулярної фізики і термодинаміки
  6. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  7. Автоматизація обліку виробничих запасів та МШП засобами універсального програмного продукту
  8. Автоматизація обліку витрат на виробництво засобами універсального програмного продукту
  9. Автоматизація обліку праці та її оплати засобами універсального програмного продукту
  10. Автоматизація обліку фінансово-розрахункових операцій засобами універсального програмного продукту
  11. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  12. АКУСТИКА. ЕЛЕМЕНТИ ФІЗИКИ СЛУХУ. ОСНОВИ АУДІОМЕТРІЇ




Переглядів: 1519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Місце КПЗ в життєвому циклі програмної системи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.