Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Високоякісне кодування.

 

Правила написання якісного коду. Рівень класів.

 

Клас – набір даних і методів, що мають спільну, цілісну, добре визначену сферу відповідальності. Однією з основних умов ефективного програмування є максимізація частини програми, яку можна ігнорувати при роботі над конкретним фрагментом коду. Клас – основний засіб досягнення даної цілі.

Не маючи явного уявлення про поняття абстракції, що використовується при побудові класів, програмісти часто створюють класи, які тільки називаються "класами", будучи насправді лише контейнерами, які вміщують дані та підпрограми, що погано узгоджуються між собою. Класи примітні тим, що дозволяють працювати з сутностями реально світу, а не з низькорівневими сутностями реалізації.

Переваги використання абстракції на рівні класів.

1) Можливість приховування реалізації.

2) Більш висока інформативність інтерфейсу.

3) Легкість оптимізації коду.

4) Легкість читання і зрозумілість коду.

5) Обмеження області використання даних рамками одного класу.

6) Можливість роботи з сутностями реального світу, а не низькорівневими деталями реалізації.


Читайте також:

  1. Автоматичне кодування.
  2. Єдина система класифікації та кодування.
  3. Єдина система класифікації та кодування. Категорії класифікаторів
  4. ЗАВДАННЯ ШКОДИ В СТАНІ КРАЙНЬОЇ НЕОБХІДНОСТІ ЯК ПІДСТАВА ВИНИКНЕННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЇЇ ВІДШКОДУВАННЯ. Необхідна оборона
  5. Підстави звільнення страховика від виплати страхової суми чи відшкодування.
  6. ПОНЯТТЯ ПРО КОДУВАННЯ. ОПТИМАЛЬНИЙ КОД. КЛАСИФІКАЦІЯ КОДІВ І ЇХ ПАРАМЕТРИ. ШВИДКІСТЬ МОДУЛЯЦІЇ І ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Очікування змін (Anticipating Changes) | Якісний інтерфейс класів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.