Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послуги громадського харчування. Загальні вимоги

 

Заклади ресторанного господарства надають споживачам комплекс різноманітних послуг, які за своїм характером можна поділити на:

послуги харчування;

послуги з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів;

послуги з реалізації продукції;

послуги організації обслуговування споживачів (реалізація продукції та організація її споживання);

послуги з організації дозвілля;

інформаційно-консультативні послуги;

інші послуги.

Послуги харчування – це послуги з виготовлення кулінарної продукції, її реалізації і організації споживання відповідно до типу і класу закладу, тому вони поділяються на послуги харчування: ресторану, бару, кафе, закусочної, їдальні тощо.

Послуги з реалізації продукції власного виробництва і закупних товарів та послуги з організації споживання є двома складовими поняття організація обслуговування.

Послуги з виготовлення кулінарної продукції і кондитерських виробів у закладах ресторанного господарства включають:

виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів на замовлення споживачів, у тому числі у складному виконанні та з додатковим оформленням;

виготовлення страв із сировини замовника;

послуга кухаря, кондитера з виготовлення страв, кулінарних і кондитерських виробів удома;

Послуги з реалізації продукції включають:

реалізацію кулінарних та кондитерських виробів за межами закладу ресторанного господарства;

відпуск обідів додому;

комплектування наборів кулінарної продукції в дорогу, в тому числі туристам для самостійного приготування;

реалізація кулінарної продукції і кондитерських виробів на винос та дрібно-роздрібну мережу.

Послуги з організації споживання продукції та обслуговування споживачів включають:

організацію обслуговування свят, сімейних обідів, ритуальних заходів;

організацію обслуговування учасників конференцій, семінарів, нарад, культурно-масових заходів тощо;

послуги офіціанта (бармена) з обслуговування вдома;

доставку кулінарної продукції та кондитерських виробів на замовлення споживачів, у тому числі в бенкетному виконанні;

доставку кулінарної продукції та кондитерських виробів на замовлення і обслуговування споживачів на пасажирському транспорті (у тому числі в купе, каюті, салоні літака);

доставку кулінарної продукції, кондитерських виробів і обслуго­вування споживачів на робочих місцях і вдома;

доставку кулінарної продукції, кондитерських виробів і обслуго­вування в номерах готелю;

бронювання місць у залі закладу ресторанного господарства;

продаж талонів та абонементів на обслуговування скомплекто­ваними раціонами.

Інформаційно-консультативні послуги включають:

консультацію спеціалістів з виготовлення, оформлення кулінарної продукції, кондитерських виробів та сервірування столу;

консультацій дієтичної сестри з питань використання дієтичної продукції при різних захворюваннях (у дієтичних їдальнях);

організацію навчання кулінарній майстерності.

Послуги з організації дозвілля включають:

організацію музичного обслуговування;

організацію проведення концертів, програм вар’єте і відеопрограм;

забезпечення газетами, журналами, настільними іграми, гральними автоматами, більярдом тощо.

Інші послуги включають: прокат столової білизни, посуду, наборів, інвентарю; продаж фірмових значків, квітів, сувенірів; надання парфумерії, засобів для чищення взуття; дрібний ремонт та чищення одягу; пакування страв та виробів після обслуговування споживачів або куплених на підприємстві; надання споживачам телефонного та факсимільного зв’язку; гарантування збереження особистих речей і цінностей споживача; виклик таксі на замовлення; паркування особистого транспорту споживачів на організованій стоянці тощо.

 

 

Додаток Ж


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  7. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  10. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  11. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 1326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Під час прийому (захисту) курсових робіт | Структура послуг, що надає ЗРГ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.