МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мігруючий сюжет та його особливостіВиди мистецтва Функції мистецтва Мистецтво завжди виконує такі діяльнісно-перетворювальні функції: Ø художній твір здійснює ідейно-естетичний вплив на людей; Ø радіює людей до цілісно-орієнтовного виховання та бере участь у соціальному перетворенні суспільства;
Ø процес творчості – це трансформація дійсності на базі уявлень, вражень, фактів. Автор осмислює життєвий матеріал, вибудовуючи при цьому нову реальність – художній світ; Ø трансформація матеріалу, яким оперує художник, творячи образ в архітектурі, скульптурі, живопису, літературі, музиці, – це завжди перехід із пасивної якості матеріалу в активну якість мистецького образу. Усі твори мистецтва незалежно від виду і жанру виконують певні чітко визначені функції. § Творча. Художня творчість розкриває людям правду життя, дає радість осягнення краси, естетичну насолоду. § Естетична. Сприяє формуванню естетичних смаків, здібностей людини; формуванню цілісних орієнтацій у світі; пробудженню творчого духу, творчого начала, бажання та вміння творити за законами краси. § Пізнавальна. Мистецтво здатне відображати важкодоступні для науки сторони буття, розкривати естетичну різноманітність у щоденному, загострює увагу на новому в уже відомих речах. § Просвітницька. Передає досвід, утверджує факт як явище, закріплює навички мислення, узагальнює систему поглядів, є „підручником життя”, суттєво доповнює знання людини про світ. § Інформаційна. Інформація, яка передається мовою мистецтва – через танець, театр, архітектуру, живопис, скульптуру, декоративно-прикладне, кіно тощо, – максимально доступна і легко засвоюється. § Виховна. Завдяки їй формуються почуття, думки і дії людей.
З розвитком культури склалися різні види мистецтва: живопис, скульптура, музика, театр, література, кінематограф, телебачення, декоративно-ужиткове мистецтво тощо.
Мігруючий сюжет зумовлений такими факторами: ü сприйняття естетичних якостей і художніх ідей, які визріли всередині певної культури та стали естетичною необхідністю. База культури є подібне у життєвих обставинах різних народів; ü подібності художніх явищ виникають завдіки тотожності історичних обставин; мистецький процес завжди проходить у своєму розвитку подібні стадії; ü адекватність художніх явищ зумовлюються діалектикою спіралеподібного розвитку художньої культури; кожний пік передбачає наступну трансформацію у вищій якості, ніж попередній; ü етноси, як і народи, народжуються в різні періоди, тому мають неоднакові досягнення, що створює ілюзію про більш розвинені та менш розвинені народи; згідно із законами діалектики кожний етнос, народ, нація розвиваються у суворо детермінованому часі та просторі подібно до людини, яка також розвивається у просторі і часі, починає свій життєвий шлях, здобуває знання, формує уміння і навички, віддає їх і переходить в історичну пам’ять.
Читайте також:
|
||||||||
|