МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Н. В. ЛіманськаМОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ До вивчення дисципліни Та виконання лабораторних робіт для студентів напряму 6.050101 “Комп’ютерні науки” заочної форми навчання
Всі цитати, цифровий та СХВАЛЕНО фактичний матеріал, на засіданні кафедри бібліографічні відомості інформаційних перевірені. систем Написання Протокол № 13 Одиниць відповідає стандартам від 15.05.2012 р.
Підписи авторів __________________________________
“_____”___________________________2012р.
__________________________________
“_____”___________________________2012р.
__________________________________
“_____”___________________________2012р.
Київ НУХТ 2012 Моделювання систем: Метод. рекомендації до вивч. дисципліни та викон. лабор. робіт для студ. напряму 6.050101 “Моделювання систем” заоч. форми навч. / Уклад.: Л.Ю. Маноха, І.Д. Гаркуша, Н.В. Ліманська – К.: НУХТ, 2012. - с.
Рецензент О.М. М’якшило, канд. техн. наук
Укладачі: Л. Ю. Маноха, канд. техн. наук І. Д. Гаркуша, Н. В. Ліманська
Відповідальний за випуск В.В. Самсонов, канд. техн. наук.
1. Предмет «Моделювання систем» діючого навчального плану належить до циклу професійної та практичної підготовки, призначена для проектування та моделювання бізнес-процесів системи. Мета дисципліни — є формування теоретичних знань та практичних навиків у області створення елементів систем управління (СУ): функціональних схем, математичних моделей та алгоритмів управління. В результаті вивчення курсу студент повинен: - знати існуючі сучасні системи, їх класифікацію та співвідношення з моделями; класифікацію, принципи і методи побудови моделей, види та технологію моделювання; класифікацію та основні характеристики систем масового обслуговування та їх використання в управління виробництвом; типи моделей управління запасами виробництва та їх математичний опис; основні положення ймовірнісного моделювання, моделювання випадкових подій, дискретних величин та неперервних випадкових величин. можливості та основні етапи імітаціного моделювання при плануванні і управлінні виробництвом;. програмне забезпечення імітаційного моделювання; формальне визначення мереж Петрі та можливості моделювання систем за допомогою мереж Петрі; - мати навики використання та методів теорії масового обслуговування для побудови моделей керування виробництвом та прогнозування роботи устаткування; використання та побудови моделей розв’язання логістичних задач модуля управління запасами виробництва; використання ймовірнісного моделювання у системах бізнес-планування та статистичної обробки результатів формалізованого зображення моделі за допомогою мережі Петрі; побудови імітаційних моделей для розв’язання задач планування та управління. роботи у програмному середовищі для імітаційного моделювання AnyLogic; моделювання систем масового обслуговування за допомогою програмного продукту CPN Tool; проведення самостійного дослідження закономірностей функціонування системи управління за допомогою алгоритмічної моделі; - вміти формулювати вимоги до моделей; будувати моделі незамінних частин та блоків систем управління; використовувати теорію масового обслуговування для побудови моделей прогнозування та управління виробничими процесами; будувати моделі управління запасами виробництва з використанням ймовірнісного моделювання; Моделювати випадкові процеси та оцінювати результати моделювання будувати загальну схему багатокрокового процесу прийняття оптимальних рішень з використанням імітаційного моделювання; вибирати та використовувати методи імітаційного та алгоритмічного моделювання при проектуванні та експлуатації складних систем управління розробляти схеми для імітаційного моделювання технічних, технологічних, організаційних, інформаційних систем та їх об’єктів, реалізовувати моделюючі програми на комп’ютері.
|
||||||||
|