Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ

2.1. Зміст навчальної дисципліни “Моделювання систем”

 

Лекційні заняття

№ позиції Тема та зміст лекції Література  
 
 
Оcновні поняття та визначення моделювання систем.Поняття системи, класифікація систем. Теоретико-множинне визначення системи. Об’єкт управління. Поняття моделі. Класифікація моделей. Взаємозв’язок моделі та системи. Вимоги до моделей. Основні види моделювання. Принципи побудови моделей   1.1  
Теорія масового обслуговування та її використання в управління виробництвом. Системи масового обслуговування з відмовами. Одноканальні та багатоканальні системи масового обслуговування. Системи масового обслуговування з очікуванням.   1.2, 2.16  
Моделі управління запасами. Узагальнена модель управління запасами. Типи моделей управління запасами. Детерміновані моделі. Однопродуктова статична та ймовірнісна моделі. Однопродуктова статична модель з розривами цін. Багатопродуктова статична модель з обмеженнями на місткість складських приміщень. Однопродуктова n-етапна динамічна модель. 1.4, 2.4, 2.11  
Імовірнісне моделювання. Метод статистичних випробувань. Генератори випадкових чисел. Моделювання випадкових та дискретних величин. Моделювання неперервних випадкових величин. 1.5, 2.5  
Імітаційне моделювання при рішенні задач планування та управління.Алгоритмічне моделювання виробничих систем. Типові математичні схеми. Основні етапи побудови імітаційної моделі. 1,6, 1.7, 2.6  
Мережі Петрі та їх використання у моделюванні систем. Формальне визначення мереж Петрі. Розширення простих мереж Петрі. Формалізоване зображення моделі за допомогою мережі Петрі. Розширення можливостей вузлів, дуг та переходів під час моделювання.   1.3, 1.8, 2.6  
 
Планування та проведення експериментів з моделями. Оцінювання точності результатів моделювання. Прийняття рішень за результатами моделювання. 1.1, 1.2, 2.6, 2.7  

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Короткий зміст
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Н. В. Ліманська | Лабораторні заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.