II. Короткий зміст
A. Ціль плану
1. Залучення інвестора, кредитора
2. Розробка оперативного плану для оптимізації господарської діяльності
3. Розширення існуючого бізнесу
4. Реструктеризація підприємства та характеристика Вашого сегменту ринку (демографічні, географічні та інші)
Б. Аналіз ринку
1. Характеристики Вашого сегменту ринку (демографічні, географічні та інші)
2. Питома вага ринку, який буде охоплено
В. Підприємство
1. Які потреби покупців Ви плануєте задовільнити
2. Запропоновані Вами продукти та послуги для задоволення цих потреб
Г. Маркетинг та збут
1. Стратегія маркетингу
2. Стратегія збуту
3. Ключові фактори у конкурентній боротьбі
Д. Організаційна структура та персонал
1. Керуючі та власники підприємства
2. Ключові виконавці
Е. Фінансові дані
1. Джерела та напрямки використання коштів
2. Форми фінансової звітності
Читайте також: - B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
- II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
- II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
- IV. Зміст навчання
- IV. Зміст навчання
- IV. Зміст навчання
- IV. Зміст навчання
- IV. Зміст навчання
- IV. Зміст навчання
- IV. Зміст навчання
- IV. Зміст навчання
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|