МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 1. Дослідження короткочасної пам'яті. Визначення обсягу безпосереднього запам'ятовування.Maтеріали та обладнання: заготовлені заздалегідь протокол для запису i 7 рядків цифр, які містять послідовно 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 цифр. Досліджуваному дають інструкцію: "Слухай уважно. Вам дадуть кілька цифр, які треба запам'ятати. Запишіть у протоколі цифри, що ви їх запамятаєте, у такому ж порядку, як їх називали. За моєю командою – пишіть. Досліджувач по одному разу голосно, чітко читає по черзі кожний рядок цифр, починаючи з короткого. Після прочитання кожного рядка через 2-3 сек за командою "пишітъ" досліджуваний записує у протоколі ті числа рядка, які він запам'ятав, у тому ж порядку, як їx називав досліджувач. Щоб одержати більш надійні дані дослід повторюють чотири рази, щоразу прочитуючи всі 7 рядов, незалежно від результатів досліджуваного по кожному ряду. Звіряють результати кожної cepiї досліду з поданим матеріалом, позначають правильно написані рядки у кожній серії, залежність правильності відтворення cepiї. Оформляють протокол досліду. Визначають обсяг безпосереднього запам'ятовування. Роблять висновки. Завдання 2. Дослідження переключення уваги за умов активного вибору інформації. Maтеріали та обладнання: таблиця з чорними (від 1 до 25) i червоними (від 1 до 24) цифрами, що розташовані у випадковій комбінації, секундомер, указка. Досліджуваний розшукує на таблиці число (у певному порядку, відповідно завданню), називає і торкається указкою. Спершу досліджуваний розшукує й називає (з дотиком до таблиці) чорні числа (1-ша серія) у зростаючому порядку (від 1 до 25), потім червоні (2-га серія) в убуваючому порядку (від 24 до 1). Потім досліджуваний розшукує i називає числа - одне чорне i oдне червоне, які в cумі складають 25 (наприклад 24 i 1, 23 i 2 i т.д.), також при цьому торкаючисъ указкою цифр на дошці (3-тя серія). Останню cepію він виконує двічі: 1) за умови відносної тиші i 2) на фоні факторів, що відвертають увагу (гучна розмова, запитання, з якими звертаються до нього та iн.). Визначають i записують час, за який він назве i покаже вci числа 1-ї серії, потім 2-ї cepiї. Після цього він виконує завдання 3-ї cepiї в різних умовах; доліджувач визначає час виконання завдань за секундоміром. Оформлюють протокол досліду, записують результати. Порівнюють час розшуку на початку, всередені та наприкінці виконання завдання однієї cepiї. Порівнюють час пошуку суми чисел без перешкод та при дії факторів, то відвертають yвагу. Порівнюють результати різних досліджуваних. Роблять висновки.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|