Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 2. Визначення поля зору.

Mатеріали та обладнання: периметр Форстера, білі та кольорові кружки до нього, стандартні бланки нормального поля зору.

Досліджуваний сідає спиною до світла, внутрішня поверхня півкруга має бути добре освітлена. Штатив для підборіддя закріплюють так, щоб верхня його частина була на рівні нижнього краю очної западини. Величину поля зору визначають для кожного ока окремо, закриваючи при цьому друге око.

Півкруг периметра встановлюють горизонтально, досліджуваний при цьому повинен дивитись точно на білий кружок у центрі дуги. Експериментатор поволі пересуває білий кружок від периферії до центру i зазначає точку периметра, на рівні якої досліджуваний побачив об'єкт. Місцеположення точки визначають двічі i роблять позначку на стандартному бланку. Потім вимірюють поле зору з другого боку дуги i також позначають на бланку. Дугу периметра встановлюють вертикально i відповідно знаходять верхню i нижню межі поля зору. Так само визначають i поле кольорового зору, замінивши білий кружок кольоровим (червоним, зеленим, синім, жовтим).

Оформити протокол досліду. Визначені точки для різних за кольором об'єктів нанести на стандартні бланки, з'єднавши їх лініями відповідного кольору. Порівняти одержане поле зору з нормальним, що вказане на бланку. Пояснити, чому поле чорно-білого зору більше, ніж кольорового. Звернути увагу на вплив анатомічних особливостей обличчя людини на величини поля зору.

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Чому око не розрізняє дві світлі точки під кутом зору менше 1 мінути?

2. Як визначити гостроту зору за допомогою таблиці Головіна?

2.Чому гострота зору менша на периферії сітківки ока?

3.Що таке поле зору?

4.Як визначають поле зору?

5.Як зміниться поле зору правого та лівого ока:

а) при повній перерізці лівого зорового нерва на ділянці між оком та перехрестям зорового нерва;

б) при повній перерізці правого зорового тракту після перехрестя?


Лабораторна робота № 26,27

 

Тема: Вивчення вищої нервової діяльності людини.

Мета: Виявити деякі особливості ВНД людини.

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПІДГОТОВКИ

1. Поняття про вищу та нижчу нервову діяльність.

2. Відмінність умовних рефлексів від безумовних. Інстинкти та їх значення.

3. Структура та механізм утворення тимчасових зв'язків.

4. Гальмування умовних рефлексів.

5. Особливості психологічних функцій людини: увага, сприйняття пам'ять, емоції, мислення, свідомість, мова.

6. Вчення І.П. Павлова про першу та другу сигнальні системи.

МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  5. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 1. Визначення гостроти зору. | Завдання 1. Дослідження короткочасної пам'яті. Визначення обсягу безпосереднього запам'ятовування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.