Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Надзвичайна ситуація в районах розташування офісу та підрозділів фірми утворюється в наслідок зруйнування хімічно-небезпечних об’єктів.

 


Регламент поточного оцінювання знань студентів денної форми навчання під час вивчення навчального матеріалу дисципліни „Цивільний захист”

 

 

Види робіт, що підлягають оцінюванню Номер заняття
    Діапазон оцінювання за видами робіт, бали Практичне заняття 1. Планування заходів щодо зниження ризиків і зменшення масштабів надзвичайної ситуації Практичне заняття 2. Оцінка збитків від наслідків надзвичайних ситуацій Практичне заняття 3. Аналіз соціально-економічного стану та потенційних небезпек техногенного та природного характеру регіону (підприємства).
Ділові ігри, активність роботи в міні-групах, розв’язання ситуаційних вправ та індивідуально-групових завдань Максимум 18   Максимум – 6 (6–4–2–0) Максимум – 6 (6–4–2–0) Максимум – 6 (6–4–2–0)
Експрес-опитування, тест-контроль, міні-контроль Максимум 12 Максимум – 4 (4–3–2–0) Максимум – 4 (4–3–2–0) Максимум – 4 (4–3–2–0)
Виконання та презентація (захист) розрахункових, аналітичних, творчих завдань, комп’ютерних мультимедійних презентацій та інше за тематикою змістових модулів 1 і 2 Максимум 30   Максимум – 10 (10–8–6–0)   Максимум – 10 (10–8–6–0)   Максимум – 10 (10–8–6–0)
Модульний контроль. Письмова контрольна робота Максимум 20 (20—16—12—0) За тематикою, що виносяться для виконання письмової контрольної роботи
Вибіркові завдання. Максимум 20 (20—16—12—0) За темами, що виносяться на самостійне вивчення

Результати складання семестрового заліку оцінюються за чотирьохбальною шкалою.

Залік оформляється під час останнього заняття.

Складання академічної заборгованості передбачає виконання індивідуального контрольного завдання.

 

VII. ОСОБЛИВОСТІ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ


Читайте також:

  1. PR-Заходи фармацевтичної фірми
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  4. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  7. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  8. Адвокатське бюро, колегія адвокатів, адвокатські фірми, адвокатські контори, юридичні консультації
  9. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  10. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  11. АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА ФІРМИ
  12. Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р.




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінювання активності роботи студента протягом семестру | СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.