Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



PR-Заходи фармацевтичної фірми

 

  Участь у роботі з’їздів і конференцій фахових чи громадських організацій   Організація різних заходів, що мають характер подій     Продуктова пропаганда  

Встановлення і підтримання зв’язків із ЗМІ         Лобіювання
  Паблісіті
       

 
 
„Паблік рілейшнз“

 

 


Спонсорство у сфері спорту     Спонсорство   Спонсорство у сфері культури
 

 

  Спонсорство в галузі медицини і соціальній сфері   Спонсорство у сфері індустрії розваг  

 

Паблісіті - різні неоплачувані, некомерційні форми розповсюдження позитивної інформації про фармацевтичне підприємство та його продукцію через ЗМІ чи безпосередньо зі сцени. Продуктова пропаганда - діяльність, спрямована на популяризацію певного виду лікарського засобу чи виробів медичного призначення, який ринок з різних причин недостатньо визнає, незважаючи на його позитивні властивості (без вказівок на конкретні товарні марки). Лобіювання - цілеспрямована діяльність фірми у справі впливу на орга­ни державної влади для прийняття ними потрібних норматив­них актів та створення сприятливих для неї умов функціонування. Спонсорство- система взаємовигідних договірних відносин між спонсором і субсидованою стороною.

 


Читайте також:

  1. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  2. Адвокатське бюро, колегія адвокатів, адвокатські фірми, адвокатські контори, юридичні консультації
  3. Алгоритм здійснення фармацевтичної опіки відвідувача аптеки з симптомами застуди
  4. Алгоритм здійснення фармацевтичної опіки пацієнта з печією при виборі безрецептурного препарата для симптоматичного лікування цього симптому поданий на мал. 19.
  5. Алгоритм здійснення фармацевтичної опіки пацієнта з симптомами ураження шкіри.
  6. Алгоритм надання провізором належної інформації про безрецептурний ЛП під час здійснення фармацевтичної опіки при симптоматичному лікуванні уражень шкіри
  7. Алгоритм фармацевтичної допомоги (фармацевтичної опіки) при опіках
  8. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  9. АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА ФІРМИ
  10. Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р.
  11. Бухгалтерські та економічні витрати консультативної фірми




Переглядів: 840

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модель впливу реклами лікарського засобу на потенційного споживача | Персональний продаж

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.041 сек.