Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модель впливу реклами лікарського засобу на потенційного споживача

 

С п о ж и в а ч і   Раціональність вибору засобу розповсюдження реклами
Увага  
Форма рекламного звернення: проста, художня, науково-популярна, змішана, стандартна, нестандартна
     
  Структура рекламного звернення: заголовок, основний текст, довідкова інформація
Зацікавленість    
Зміст рекламного звернення
     
Імпульс   Асоціативний зв'язок рекламованого лікарського засобу з конкретними потребами споживача
   
  Раціональні мотиви: мотиви збереження або поліпшення здоров’я, якості, на­дійності, гарантій, вигоди
     
Бажання   Емоційні мотиви: мотиви радості, свободи, гордості, гумору, самореалізації
   
  Моральні та соціальні мотиви – апелювання до почуття справедливості та порядності, захисту довкілля
     
Вчинок   Рішення про придбання рекламованого лікарського засобу

„Паблік рілейшнз“ (PR) фармацевтичної фірми

       
   
 
 

 

 


У середині фармацевтичної фірми
Ø дослідження суспільної думки в колективі і встановлення атмосфери співпраці Ø організація корпоративних комунікацій з метою формування фірмової культури і стилю та соціальної відповідальності Ø профілактика конфліктів, зниження плинності кадрів Ø підготовка виступів керівництва, вручення премій, нагород Ø формування іміджмейкингу (цілеспрямованих зусиль на створення потрібного образу особистості), опрацювання рекомендацій

 

Поза фармацевтичною фірмою
Ø вивчення суспільної думки, “розкручування” бренду Ø організація ефективних комунікацій з цільовими аудиторіями Ø опрацювання моделі антикризисного управління Ø створення довірливих контактів із ЗМІ Ø організація креативної діяльності (формування іміджу, репутації)

 

Функції „паблік рілейшнз“

ä інформаційна - повідомлення про діяльність фармацевтичного підприємства, його можливості, лікарські засоби;

ä престижна - створення сприятливого враження про фірму, її препарати;

ä бар'єрна - утруднення конкурентам рекламування своїх ліків, проникнення на ринки підприємства (не порушуючи закону про недобросовісну конкуренцію);

ä передрекламна - створення умов і ситуацій, які полегшують рекламування ліків фірми;

ä нагадувальна - популяризування товарних марок підприємства, інших елементів фірмового стилю.

 



Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  3. G2G-модель електронного уряду
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  6. O модель привабливість - конкурентоспроможність (матриця Мак Кінсі).
  7. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  8. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  9. V – модель
  10. Абстрактна модель
  11. Абстрактна модель
  12. Абстрактна модель оптимального планування виробництва




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика окремих засобів розповсюдження реклами | PR-Заходи фармацевтичної фірми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.