Моральні та соціальні мотиви –
апелювання до почуття справедливості та порядності, захисту довкілля
Вчинок
Рішення про придбання рекламованого лікарського засобу
„Паблік рілейшнз“ (PR) фармацевтичної фірми
У середині фармацевтичної фірми
Ø дослідження суспільної думки в колективі і встановлення атмосфери співпраці
Ø організація корпоративних комунікацій з метою формування фірмової культури і стилю та соціальної відповідальності
Ø профілактика конфліктів, зниження плинності кадрів
Ø підготовка виступів керівництва, вручення премій, нагород
Ø формування іміджмейкингу (цілеспрямованих зусиль на створення потрібного образу особистості), опрацювання рекомендацій
Поза фармацевтичною фірмою
Ø вивчення суспільної думки, “розкручування” бренду
Ø організація ефективних комунікацій з цільовими аудиторіями
Ø опрацювання моделі антикризисного управління
Ø створення довірливих контактів із ЗМІ
Ø організація креативної діяльності (формування іміджу, репутації)
Функції „паблік рілейшнз“
ä інформаційна - повідомлення про діяльність фармацевтичного підприємства, його можливості, лікарські засоби;
ä престижна - створення сприятливого враження про фірму, її препарати;
ä бар'єрна - утруднення конкурентам рекламування своїх ліків, проникнення на ринки підприємства (не порушуючи закону про недобросовісну конкуренцію);
ä передрекламна - створення умов і ситуацій, які полегшують рекламування ліків фірми;
ä нагадувальна - популяризування товарних марок підприємства, інших елементів фірмового стилю.