Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модель впливу реклами лікарського засобу на потенційного споживача

 

С п о ж и в а ч і   Раціональність вибору засобу розповсюдження реклами
Увага  
Форма рекламного звернення: проста, художня, науково-популярна, змішана, стандартна, нестандартна
     
  Структура рекламного звернення: заголовок, основний текст, довідкова інформація
Зацікавленість    
Зміст рекламного звернення
     
Імпульс   Асоціативний зв'язок рекламованого лікарського засобу з конкретними потребами споживача
   
  Раціональні мотиви: мотиви збереження або поліпшення здоров’я, якості, на­дійності, гарантій, вигоди
     
Бажання   Емоційні мотиви: мотиви радості, свободи, гордості, гумору, самореалізації
   
  Моральні та соціальні мотиви – апелювання до почуття справедливості та порядності, захисту довкілля
     
Вчинок   Рішення про придбання рекламованого лікарського засобу

„Паблік рілейшнз“ (PR) фармацевтичної фірми

       
   
 
 

 

 


У середині фармацевтичної фірми
Ø дослідження суспільної думки в колективі і встановлення атмосфери співпраці Ø організація корпоративних комунікацій з метою формування фірмової культури і стилю та соціальної відповідальності Ø профілактика конфліктів, зниження плинності кадрів Ø підготовка виступів керівництва, вручення премій, нагород Ø формування іміджмейкингу (цілеспрямованих зусиль на створення потрібного образу особистості), опрацювання рекомендацій

 

Поза фармацевтичною фірмою
Ø вивчення суспільної думки, “розкручування” бренду Ø організація ефективних комунікацій з цільовими аудиторіями Ø опрацювання моделі антикризисного управління Ø створення довірливих контактів із ЗМІ Ø організація креативної діяльності (формування іміджу, репутації)

 

Функції „паблік рілейшнз“

ä інформаційна - повідомлення про діяльність фармацевтичного підприємства, його можливості, лікарські засоби;

ä престижна - створення сприятливого враження про фірму, її препарати;

ä бар'єрна - утруднення конкурентам рекламування своїх ліків, проникнення на ринки підприємства (не порушуючи закону про недобросовісну конкуренцію);

ä передрекламна - створення умов і ситуацій, які полегшують рекламування ліків фірми;

ä нагадувальна - популяризування товарних марок підприємства, інших елементів фірмового стилю.

 



Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  3. G2G-модель електронного уряду
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  6. O модель привабливість - конкурентоспроможність (матриця Мак Кінсі).
  7. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  8. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  9. V – модель
  10. Абстрактна модель
  11. Абстрактна модель
  12. Абстрактна модель оптимального планування виробництва




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика окремих засобів розповсюдження реклами | PR-Заходи фармацевтичної фірми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.