Назва засобу реклами
| Переваги
| Недоліки
|
Телебачення
| високий рівень сприйняття і сильний емоційний вплив унаслідок поєднання зображення, звуку, руху і кольорів; охоплює широку аудиторію (невисока вартість одного контакту)
| перевантаженість рекламою, швидкоплинність контакту, невисока вибірковість аудиторії, висока абсолютна вартість
|
Радіо
| масовість аудиторії, оперативність, низька вартість, можливість слухати в робочий час, в автомобілі.
| обмеженість лише звукового подання інформації, невисокий ступінь привертання уваги, швидкоплинність рекламного контакту
|
Газети
(преса)
| висока гнучкість, оперативність, численна аудиторія, хороше охоплення місцевої аудиторії, доволі низька вартість одного контакту
| короткотривалість існування, низька поліграфічна якість рекламного матеріалу, незначна аудиторія „вторинних читачів“, розміщення рекламної інформації поряд із рекламою інших виробників
|
Журнали
(преса)
| висока якість відтворення рекламного матеріалу, довготривалість існування і значна кількість „вторинних читачів“, престижність, достовірність, висока демографічна і професійна вибірковість
| висока вартість і тривалий часовий розрив між покупкою місця у журналі і появою рекламного звернення
|
Пряма адресна реклама
(„дірект мейл“)
| найвища вибірковість аудиторії, гнучкість, особистісний характер звернення, відсутність в адресному відправленні реклами конкурентів, можливість зворотного зв’язку
| відносно висока вартість, низька ефективність отримання позитивної реакції, відсутність безпосереднього контакту і стимулювання зацікавленості, буденність сприйняття, труднощі, пов’язані зі складанням точних списків адресатів; певний образ „макулатурності“
|
Зовнішня реклама
| гнучкість, висока частота повторних контактів, помірна вартість, низький рівень конкуренції, конкретність
| відсутність вибірковості аудиторії, обмеження творчого характеру
|
Друкована реклама (каталожні і подарункові видання)
| висока вибірковість аудиторії, гнучкість, конкретність, персональний характер, повнота інформації
| необхідність використання фахівців з графіки, журналістів і художників
|
Сувенірна реклама
| безпосередній контакт з клієнтами, вибірковість аудиторії, оцінка негайної реакції
| другорядний характер, підтримання основної купівлі, непередбачуваність результату контакту
|
Інтернет
| можливість працювати з цільовою аудиторією, ймовірність зворотного зв’язку, глобальний характер, дешевизна, оперативність, мінімальна трудоємність при підготовці матеріалів
| повільно зростаюча чисельність контактерів, висока фахова підготовка і пов’язані з нею витрати, відносно вузький круг споживачів реклами, недостатня конфіденційність електронної „дірект мейл“
|