Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика окремих засобів розповсюдження реклами

Назва засобу реклами Переваги Недоліки
Телебачення високий рівень сприйняття і сильний емоційний вплив унаслідок поєднання зображення, звуку, руху і кольорів; охоплює широку аудиторію (невисока вартість одного контакту) перевантаженість рекламою, швидкоплинність контакту, невисока вибірковість аудиторії, висока абсолютна вартість
Радіо масовість аудиторії, оперативність, низька вартість, можливість слухати в робочий час, в автомобілі. обмеженість лише звукового подання інформації, невисокий ступінь привертання уваги, швидкоплинність рекламного контакту
  Газети (преса) висока гнучкість, оперативність, численна аудиторія, хороше охоплення місцевої аудиторії, доволі низька вартість одного контакту короткотривалість існування, низька поліграфічна якість рекламного матеріалу, незначна аудиторія „вторинних читачів“, розміщення рекламної інформації поряд із рекламою інших виробників
Журнали (преса) висока якість відтворення рекламного матеріалу, довготривалість існування і значна кількість „вторинних читачів“, престижність, достовірність, висока демографічна і професійна вибірковість висока вартість і тривалий часовий розрив між покупкою місця у журналі і появою рекламного звернення
Пряма адресна реклама („дірект мейл“) найвища вибірковість аудиторії, гнучкість, особистісний характер звернення, відсутність в адресному відправленні реклами конкурентів, можливість зворотного зв’язку відносно висока вартість, низька ефективність отримання позитивної реакції, відсутність безпосереднього контакту і стимулювання зацікавленості, буденність сприйняття, труднощі, пов’язані зі складанням точних списків адресатів; певний образ „макулатурності“
Зовнішня реклама гнучкість, висока частота повторних контактів, помірна вартість, низький рівень конкуренції, конкретність відсутність вибірковості аудиторії, обмеження творчого характеру
Друкована реклама (каталожні і подарункові видання) висока вибірковість аудиторії, гнучкість, конкретність, персональний характер, повнота інформації необхідність використання фахівців з графіки, журналістів і художників
Сувенірна реклама безпосередній контакт з клієнтами, вибірковість аудиторії, оцінка негайної реакції другорядний характер, підтримання основної купівлі, непередбачуваність результату контакту
Інтернет можливість працювати з цільовою аудиторією, ймовірність зворотного зв’язку, глобальний характер, дешевизна, оперативність, мінімальна трудоємність при підготовці матеріалів повільно зростаюча чисельність контактерів, висока фахова підготовка і пов’язані з нею витрати, відносно вузький круг споживачів реклами, недостатня конфіденційність електронної „дірект мейл“

 


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  5. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  6. V.3. Общая характеристика кадрового состава муниципальной службы в республике Коми на 2004 год.
  7. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  8. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  9. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  10. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  11. Автокореляційна характеристика системи
  12. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процес прийняття рішень щодо реклами | Модель впливу реклами лікарського засобу на потенційного споживача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.