Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес прийняття рішень щодо реклами

 

Визначення цілей і завдань реклами Формування рекламного бюджету

 

  Опрацювання рекламної стратегії:  
визначення цільової аудиторії (адресату рекламної комунікації) ; розроблення концепції лікарського засобу; вибір засобів розповсюдження реклами; створення рекламного звернення
     

 

Проведення рекламної кампанії Оцінка ефективності реклами
Основні завдання реклами: Ø інформування споживачів (переважно на етапі виведення ЛЗ на ринок); Ø створення переконання споживачів у властивостях ЛЗ (етап зростання); Ø нагадування про препарати (доцільне на етапі зрілості); Ø формування іміджу (корпоративна реклама).

 

Критерії вибору засобів розповсюдження реклами: прихильність цільової аудиторії до відповідних засобів розповсюдження реклами; специфіка лікарського засобу; вартість реклами.

Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  6. ISO 15504. Процес атестації
  7. IV. План навчального процесу.
  8. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  9. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  10. Iзобаричний процес
  11. Iзотермiчний процес
  12. Iзохоричний процес




Переглядів: 543

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи життєвого циклу лікарського засобу | Характеристика окремих засобів розповсюдження реклами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.