Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Процес прийняття рішень щодо реклами

 

Визначення цілей і завдань реклами Формування рекламного бюджету

 

  Опрацювання рекламної стратегії:  
визначення цільової аудиторії (адресату рекламної комунікації) ; розроблення концепції лікарського засобу; вибір засобів розповсюдження реклами; створення рекламного звернення
     

 

Проведення рекламної кампанії Оцінка ефективності реклами
Основні завдання реклами: Ø інформування споживачів (переважно на етапі виведення ЛЗ на ринок); Ø створення переконання споживачів у властивостях ЛЗ (етап зростання); Ø нагадування про препарати (доцільне на етапі зрілості); Ø формування іміджу (корпоративна реклама).

 

Критерії вибору засобів розповсюдження реклами: прихильність цільової аудиторії до відповідних засобів розповсюдження реклами; специфіка лікарського засобу; вартість реклами.

Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  6. ISO 15504. Процес атестації
  7. IV. План навчального процесу.
  8. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  9. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  10. Iзобаричний процес
  11. Iзотермiчний процес
  12. Iзохоричний процес




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи життєвого циклу лікарського засобу | Характеристика окремих засобів розповсюдження реклами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.