Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи життєвого циклу лікарського засобу

 

виведення на ринок реклама і „паблік рілейшнз“ - формування обізнаності з препаратом; сти­мулювання збуту - „підштовхування“ лікарів до апробації препарату; персональний продаж - пере­конання лікарів у доцільності призначення препарату і спонукання аптечних фахівців до його про­дажу
зростання реклама і „паблік рілейшнз“ - зберігають свою значущість; стимулювання збуту і персональний продаж- скорочують
зрілість і насичення реклама- носить нагадувальний характер; „паблік рілейшнз“, стимулювання збуту і персональний продаж - скорочують
спад стимулювання збуту-застосовують активно; реклама, „паблік рілейшнз“, і персональний продаж – різко скорочують

Стратегії просування лікарських засобів:

ä „проштовхування ліків (push strategy) передбачає інтенсивне стимулювання сфери обігу для просування лікарських засобів каналами збуту. ä „притягування споживачів до ліків (pull strategy) передбачає значні витрати на рекламу і стимулювання споживачів для формування у них попиту на конкретні лікарські засоби.


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
  6. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу
  7. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  8. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  9. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  10. Аудит процесу продажу (реалізації продукції), циклу отримання доходів
  11. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  12. Аудит циклу закупок (процесу постачання)




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чинники, що визначають структуру сМК | Процес прийняття рішень щодо реклами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.