Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу

Модель життєвого циклу товару на ринку (аналіз динаміки ринку)

Дана модель (рис. 5.4) враховує лише один чинник дія­льності підприємства - уже зовнішній - динаміку ринку. В ос­нову аналізу ринку покладено відому модель життєвого циклу товару (ЖЦТ), яка є аналогією життєвого циклу біологічної істоти. Тобто життєвий цикл товару на ринку поділяється на кілька фаз, кожній з яких відповідає певний рівень збуту, при­бутку та інших маркетингових показників. У кожній фазі є свої специфічні проблеми в освоєнні ринку, які з успіхом мо­жна розв'язати, застосовуючи відповідні стратегії мета моделі життєвого циклу товару на ринку визначити стратегію для кожної фази існування товару на ньому.

 

 

Залежно від типу товару можливі найрізноманітніші кон­фігурації їх життєвих циклів на ринку.

 

Концепція ЖЦТ переконує, що для успішної і стабільної діяльності підприємству слід мати кілька товарів, які б пере­бували у різних фазах життєвого циклу. І, прогнозуючи фази,

 

підбирати відповідні стратегії.

 

Моделі кривої досвіду і ЖЦТ є найпростішими методами стратегічного аналізу, оскільки дозволяють будувати страте­гію на врахуванні дії лише одного із чинників діяльності під­приємства.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  3. G2G-модель електронного уряду
  4. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  5. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. SWOT-аналіз у туризмі
  10. SWOT-аналіз.
  11. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  12. V – модель




Переглядів: 902

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз динаміки витрат і крива досвіду | Модель «продукт-ринок»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.